|
SEK-2500U/ZG One Connect boks - Erfaringer. |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Forfatter | ||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kablet er ihvertfald 2 meter, og ja når jeg muter kan jeg godt høre blæseren i den lille boks, men når TV'et ellers spiller, og nu hvor jeg har lagt boksen ned bag reolen, så hører jeg den ikke mere.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Endnu en god nyhed. Noget jeg har ventet på MEGET længe.
Jeg har SONOS PLAYBAR, og der fik jeg en meddelse hver gang jeg skruede op og ned, men med den nye boks, kan man første gang beskeden kommer sige "VIS ALDRIG", og vupti så er den meddelse passé.
|
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Super at det funker hos dig
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Det ville det jo nok også have gjort for dig, hvis du havde tålmodigheden
![]() |
||
|
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Er overrasket over at det virker med netflix 4k. Havde indtryk af at det ikke virkede og aldrig ville komme til det?
Edit: Nu det rent faktisk virker, så ville jeg sætte pris på en vurdering af billede og lydkvalitet VS. BD, hvis du altså har mulighed for det. Redigeret af dpny - 20-Juni-2014 kl. 21:35 |
||
![]() |
||
|
Er det svar nok
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Tålmodighed er ikke dyd som jeg kan prale af
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
dpny
Det er jo det som er hammer smart. ny boks og du er kørende igen. kan udmærket huske den debat om at alt skulle være indbygget i et tv. der er stort ikke forskel i billedkvaliteten på de forskellige led tv. lige som plasma er teknologien ved at nå sit max. så her har man et tv som er kørende en del år endnu. ja lige indtil oled 4k tv er til at betale Redigeret af xcardman - 20-Juni-2014 kl. 21:37 |
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Ja ja da :-) Det var ikke fordi jeg ikke troede på dig :-) Det var bare det at det ikke er mere end to dage siden at det blev debatteret at Samsung var nogle klaphatte for ikke kunne få det til at virke.. Nu virker det hele alligevel. Heldigvis, men lidt overraskende (for mig i det mindste). |
||
![]() |
||
|
Nej. Debatten fra for et par dage siden gik på at den nye boks heller ikke virkede... Det gør den så heldigvis alligevel. Redigeret af dpny - 20-Juni-2014 kl. 21:42 |
||
![]() |
||
|
Jeg skal lige skynde mig at sige, at lige nu er Netflix forsvundet fra mit TV.
Men i må stole på mit ord, at det VAR der ![]() Jeg kører lige en "Start helt forfra". For jeg forstår ikke lige hvorfor Netflix forsvandt. |
||
|
||
![]() |
||
|
Hmm.
Lige nu får jeg error 300 når jeg forsøger at downloade Netflix. Sgu da godt jeg nåede at tage nogle billeder inden det forsvandt. HbbTV kan jeg heller ikke finde nogen steder...
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |