|
SEK-2500U/ZG One Connect boks - Erfaringer. |
Besvar | Side <12345 17> |
Forfatter | |
allannielsen
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2014 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jens
Ved ikke om du har fulgt sek-2500 tråden på avforum.com men der er mange der har problemer med netflix. De har også problemer med at sort er grå og dårlig farver, det er dog ok på 4k. Men det sidste er der hvis lige kommet en opdatering på Samsungs Korea som så også virker i USA. Hvor har du købet sek-2500 og hvad var prisen ? |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt hos Licotronic, og gav lige omkring 3.400,-
Det underlige er, at Netflix virkede perfekt, og så lige pludselig var det væk. Uden varsel. Og nu kan jeg slet ikke hente det. Jeg har ingen problemer med farverne lige nu. Så problemet er lige nu. missing netflix
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
allannielsen
Funktioner
Tak(0)
|
kan se at Licotronic hedder SEK-2500/XC men Komplett.dk er SEK-2500U/ZG
troede enlig at den skulle være ZG til sidst, som jo må være lande/region kode. |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ihvertfald fortælle at den fra Licotronic er fra Samsung Danmark. Jeg har ventet fordi jeg ikke ville have parallel import. Licotronic er Samsung AV Elite Partner, så jeg er ret sikker på at han ikke sælger det forkerte. |
|
|
|
allannielsen
Funktioner
Tak(0)
|
super info så er det nok der jeg skal køb. Jeg har også ventet af samme grunde som dig, og på grund af de firmware problemer der har væres.
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Og som jeg også viste på mine gallerier, så viser den DK / SE / NO opstarts tekst når du starter boksen første gang.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal da lige skynde mig at sige, at nu var jeg lige ovre på kassen og checke, og der står der ZG på siden :-)
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der har et link til Firmware v1131.6 ?
|
|
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror at den er den firmware der bliver udrullet når du tilslutter boksen Jens
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Nope - Mit TV har 1123, havde 1122 da jeg fik den :-)
|
|
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den samme f/w jeg downloadede den anden dag. Men jeg har læst mig frem til på et udenlandsk forum, at når boksen tilsluttes - og på nettet, downloades en ny f/w
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
allannielsen
Funktioner
Tak(0)
|
tror det er samme firmware som til HU8500 men er ikke sikker så du må selv se om du kan og tør :)
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE55HU8500TXXU |
|
Besvar | Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |