recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector SAGEM 60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector SAGEM 60

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fusser Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector SAGEM 60
    Sendt: 28-Marts-2005 kl. 15:45

Hej

Jeg har anskaffet mig en Selector, den lille, SAGEM 60.

Den fungerer fint; men med en enkelt undtagelse, tror jeg.

Når jeg programmerer den til, at optage forskudt, sammen med min JVC HDD recorder, så kan jeg ikke få selectoren til at gå i STAND-BY mode(slukket). Jeg er nød til, at tage strømstikket ud og genstarte forfra.

Under normale driftsforhold lyser dioden rød (for slukket) og grøn for aktiv; men når jeg har optaget igennem den (selectoren), så lyser dioden gul, og jeg kan ikke få den tilbage til normal funktion.

Hvad er galt, har andre oplevet noget lignende?

 

Hilsen

Fusser

jk

SONY KDL46W4500
DENON AVR-1908
BOSE Acoustimass 10
JVC DR-MH30S
YOUSEE Samsung HDD Boks
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2005 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Fusser Fusser skrev:

Under normale driftsforhold lyser dioden rød (for slukket) og grøn for aktiv; men når jeg har optaget igennem den (selectoren), så lyser dioden gul, og jeg kan ikke få den tilbage til normal funktion.

Hvad er galt, har andre oplevet noget lignende?

Min opføre sig også sådan, men det er fordi den låser når den er sat til timer optagelse. Mener du skal trykke på "Luk" 2 gange for at annulere timeren. Men er ikke helt sikker, vil kigge i "Mein Kampf" (Brugermanualen) , senere.

Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2005 kl. 20:23
Hej Fusser,
 
Når maskinen er i optagemode, kan du ikke gøre noget via fjernbetjeningen - og godt det samme, ellers risikerer du jo at komme til at zappe væk fra den kanal der sendes til din VCR eller recorder.
 
Hvis du alligevel vil annullere optagelsen skal du blot holde "Menu"-knappen trykket ned i ca. 10 sekunder - så kan du betjene maskinen igen.
 
Mvh Søren
Til top
Fusser Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2005 kl. 20:39

Hej tak for svarene

Jeg vil prøve  de skrevne fremgangsmåder. Den med de 10 sec. har jeg prøvet, uden effekt.

Jeg kan tilføje, at jeg kun havde sat den til at optage et program, og at det er efter, at optagelsen er gennemført, at den opfører sig sådan, som jeg har beskrevet.

Altså ikke flere optagelse i  køen.

Venlig hilsen

Fusser

 

Jørgen

 

jk

SONY KDL46W4500
DENON AVR-1908
BOSE Acoustimass 10
JVC DR-MH30S
YOUSEE Samsung HDD Boks
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2005 kl. 00:00

Du skal nok snarere trykke på menuknappen i 20 sek. TDC opplyste mig i sin tid, at man skulle trykke 10 - 30 sek. Så bare hold knappen nede til den begynder at blinke. Derefter går der ca. 10 sek. yderligere, før den bliver grøn.

Keld

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu