|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() |
Hej. Har du et link til det tilbud? |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
nej. jeg gik ind i en tdc butik og handlede. mener også det står på text tv service kanalen. man skal ikke betale noget ved køb regningen kommer hver 3. måned mvh. ole post |
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() |
Hej.
Hvilken butik har du købt den i? Selectorservice 80804080, tror ikke på mig, når jeg fortæller dem det |
|
![]() |
|
![]() |
Tjaa, jeg gik ned i den lokale TDC butik, og bestilte den uden problemer Utroligt Selector"service" ikke aner at man kan få Selectoren gratis ved oprettelse af Canal+ i 12mdr. Typisk TDC. |
|
![]() |
|
Falk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Har lige set på den lille nye Selector boks på TDC hjemmeside, hvilket giver et par spørgsmål: Jeg kan se at der ikke er en analog tuner i box'en, hvorfor den kun kan bruge til at se de digitale kanaler. Er der nogen der ved hvilke kanaler i tdc's pakke der er digitale - det ville jo være rart at vide inden man investerer!! Til den digitale lydudgang skal man bruge et "mini stereo jack til 2 RCA" kabel - er det et koaxial kabel? Kan man købe et kabel med optisk stik i den ene ende og koaxial stik i den anden? (jeg har nemlig kun optisk indgang på min reciever) Med venlig hilsen, falk
|
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej Falk Du skal i så fald have fat i en " Koaxial -> Toslink" konverter Her er et eksempel på en sådan konverter: http://av-connection.com/Functions/ProductView.asp?GroupID=2 4&ClassID=49 Muligvis findes de billigere andre steder (og måske evt. som 'gør det selv samlesæt'?). |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
hej hvis du bor på sjælland er alle kanalerne digitale. du kan godt bruge coax kabel kun den ene skal bruges den er blevet meget hurtigere og billedet står virkeligt flot ved optagelse fra kanal plus 2 kan jeg se den går over på dolby digital den er bare pengene værd. ææhh hvad var det nu den kostede. mvh ole post |
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
Falk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej Ole og John Tak for tilbagemeldingen begge. Det kabel du beskriver fandt jeg på Hi-Fi klubbens hjemmeside til kr. 249,- De bedste hilsner, falk
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Tilbuddet står på Infokanalen side 149
![]() |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
TDC's infokanal ? Ikke hos mig. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Mærkeligt! Jeg sidder og kigger på den nu, der står her på side 149: Tegn et års-abonnement på CANAL + og et Selector-kort og få en digitalmodtager med i prisen. (normalpris 1.295 kr.) Bestil nu på 80 80 40 80
|
|
![]() |
|
![]() |
I oversigten på side 130 står der nederst: Tilbud lige nu.......149 Og der står tilbuddet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |