|
Selfsat? |
Besvar |
Forfatter | |
Lassefon
Ny bruger Oprettet: 21-Maj-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2013 kl. 19:24 |
Hej,
kan man i Danmark modtage 0.8W, 4.8E, 7E og 19.2E med en Selfsat (med motor)?? Eller er den simpelthen for lille til at modtage disse satelitter??
|
|
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg modtager fint ovenstående positioner, om jeg får det hele med på min selfsat må jeg være dig svar skyldig, da jeg ikke bruger specielt de to sidst nævnte positioner ret meget.
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den svarer til en normal Parabol på 60 Cm, så hvad der kan modtages med en sådan, kan også modtages med en Selfsat. Har med fint resultat selv haft brugt en til 28,2 E, der kunne modtages alt, undtaget fra (Dengang) Astra2D som havde UK Spotbeam.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Lassefon
Ny bruger Oprettet: 21-Maj-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså jeg har mest brug for 7E.
Tror I Selfsat kan modtage alt på 7E? 0.8W og 5E ligger nummer 2. 19.2E ligger nederst i prioriteringslisten. Men hvad så med 13E?? Erfaringer?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |