recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selv lavet lærred  140"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelv lavet lærred 140"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2008 kl. 00:47
Det er sgu gennemført det der .

Rigtig flot lavet, desværre kan jeg ikke lave det, da min plasma hænger på samme væg som jeg bruger til projektor med rullelærred.

Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2008 kl. 20:38
Rigtigt flot, men det er nok lidt ujævnt til hvis du bruger en fullhd projektor, alle små ujævnhedder ses rimmeligt tydeligt, derfor er de bedste lærreder helt plane. Men igen du er gået til projektet med fuld power, og det er flot at du har undersøgt lidt inden du kaster dig ud i det. 
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
RigoRigo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:31

Mender du at skærmen er for ujævnt ???  Jeg syndes ikke købe lærred er helt glatte som en "stålplade/glasplade" ???

Også kanon bio sal du har dig,,, hvor har du de der fede skilte fra ???

BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

streetwear
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:20

Oprindeligt skrevet af RigoRigo RigoRigo skrev:

hvor har du de der fede skilte fra ???

Det er ikke lige de skilte, men check også DesignByBond hvis det gerne må være dyrt ... eller check disse til Selvprint hvis det skal være billigt.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:42
Takker for link DesignByBond  lækker skilte, men de koster sku godt nok også    findes der ikke noget mellemvej :-)  Selvprint er nok lige simpel nok, med minder man får dem rigtig printet på fotopapir hos de pro, så ser det sikker okay ud, men så mangler man en ramme der smart
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

streetwear
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:51

Takker for link DesignByBond  lækker skilte, men de koster sku godt nok også    findes der ikke noget mellemvej :-)  Selvprint er nok lige simpel nok, med minder man får dem rigtig printet på fotopapir hos de pro, så ser det sikker okay ud, men så mangler man en ramme der smart

Ja, men hvis man finder en skifteramme med en tyk aluminium kant, så ser det sikkert ikke så tosset ud. Det er ihvertfald en billig løsning

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:59

yep!

Hvad med en musemåtte som her http://asp05.photoprintit.de/microsite/10023/ffupload.php?fo rmatid=16

Så er den lige at sæt op på min biograf på stoffet

streetwear
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 21:47

dts og THX-skiltene er faktisk ret flotte hvis du printer ud på Highglossy fotopapir. Min lille Canon jetink kunne printe disse i en meget flot kvalitet og så i et par rammer, så er der ikke et øje tørt.
Til top
Dief Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2008
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 11:07

Jeg lavede da også engang skilte, som jeg selv printede ud. Det var billeder i høj opløsning, og kvaliteten er såmænd OK:

Tja..... dengang man havde en bio

Er forresten helt vild med dit lærrede. En god løsning du fandt dig, det bliver noget i den stil jeg laver mit også. Jeg havde dog tænkt mig at gå ind under tapetet, og spartle det helt plant, hvorefter det så får den lærred-maling. Det var sådan jeg gjorde i min gamle bio, og det blev baby-numse glat.

Redigeret af Dief - 14-Februar-2008 kl. 11:12
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu