|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det er sgu gennemført det der
![]() ![]() Rigtig flot lavet, desværre kan jeg ikke lave det, da min plasma hænger på samme væg som jeg bruger til projektor med rullelærred. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Rigtigt flot
![]() |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Mender du at skærmen er for ujævnt ??? Jeg syndes ikke købe lærred er helt glatte som en "stålplade/glasplade" ??? Også kanon bio sal du har dig,,, hvor har du de der fede skilte fra ??? |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er ikke lige de skilte, men check også DesignByBond hvis det gerne må være dyrt ... eller check disse til Selvprint hvis det skal være billigt. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Takker for link DesignByBond lækker skilte, men de koster sku godt nok også
![]() |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, men hvis man finder en skifteramme med en tyk aluminium kant, så ser det sikkert ikke så tosset ud. Det er ihvertfald en billig løsning /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
yep!
Hvad med en musemåtte som her http://asp05.photoprintit.de/microsite/10023/ffupload.php?fo rmatid=16 Så er den lige at sæt op på min biograf på stoffet |
|
streetwear |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
dts og THX-skiltene er faktisk ret flotte hvis du printer ud på Highglossy fotopapir. Min lille Canon jetink kunne printe disse i en meget flot kvalitet og så i et par rammer, så er der ikke et øje tørt. |
|
![]() |
|
Dief ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg lavede da også engang skilte, som jeg selv printede ud. Det var billeder i høj opløsning, og kvaliteten er såmænd OK: Tja..... dengang man havde en bio Er forresten helt vild med dit lærrede. En god løsning du fandt dig, det bliver noget i den stil jeg laver mit også. Jeg havde dog tænkt mig at gå ind under tapetet, og spartle det helt plant, hvorefter det så får den lærred-maling. Det var sådan jeg gjorde i min gamle bio, og det blev baby-numse glat. Redigeret af Dief - 14-Februar-2008 kl. 11:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |