|
Sende PC til reparation pga. mindre fejl? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 12:24 |
Jeg fik ny PC i november
Nogle af USB-stikkene på fronten og bagsiden virker ikke Det er definitivt ikke et problem med tilsluttede enheder: Hvad der virker i et stik, virker ikke i stikket ved siden af Problemet er, at jeg også bruger den til arbejde... og jeg har ikke en ekstra Så skulle jeg købe en billig stationær eller bærbar Der er USB-stik, som virker (jeg skal bare måske om på bagsiden)... ellers var PC'en røget tilbage med det samme Ville du sende den tilbage, hvis du var nødt til at købe en anden PC til arbejde? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja! Hvorfor skal du leve med en defekt PC? Du har vel betalt fuld pris for den.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Ja... men så skal jeg jo købe en anden til arbejde
Og så samler den støv, når den anden kommer tilbage |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Nu ville det hjælpe en del, hvis du skrev hvilken computer der var tale om, hvilken hardware den indeholder, hvilke enheder du forsøger at tilslutte osv.
Der kan være tale om så mange forskellige ting der kan være i vejen. Det er ikke nødvendigvis et hardware-problem. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Kan du evt sende den ind i forbindelse med du holder fri/ferie?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det er altid den risiko man tager, når man køber noget nyt. Vi har det jo ikke med at købe "backup" modeller. Så derfor må man finde alternativer, hvis man ikke kan leve uden pc i den tid der går i rep. perioden. Kan du ikke låne en anden maskine et sted, (venner/bekendte).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |