|
Sender DR altid korrekt 4:3 og 16:9 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Egelund1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Alle støre platforme for dr-k er testede og skifter format. Det har jeg gjort da der var et par venner hvis tv ikke skiftede. (samsung) jeg skal ikke afvise at canneldigital har haft problemer men det virkede for 4 dage siden. Og jeg kan se at det virker på yousee og dtt her til aften. Desværre er det nok dit tv som ikke kan håndterer de koder dr udsender. Kan du se om de virker på dr2 og ramasjang ?
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
"Sorte kanter".
Aner det ikke, menusystemet er som beskrevet her: http://www.triax.dk/upload/305060_triax_t-hd505va_dk_a.pdf Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 665 |
||
Jeg mener at nogle Samsung tv har en særlig indstilling i menuen, hvor man kan bestemme hvordan formatet skal strækkes i tilfælde af 4:3. Det korrekte er naturligvis at bibeholde OAR, men man kan ændre det hvis man ønsker.
|
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
||
Det er fordi TV2 på DVB-T så vidt jeg ved altid sender i 16:9 format (eller rettere: Sender i HD, hvilket altid er 16:9 aspect ratio). |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |