|
Sender LG Smart TV Personlig Information? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2013 kl. 06:12 |
Hej. En Blogger skriver at i følge Trafik Analyser på hans Router kontakter LG Smart TV en LG Server hver gang han skifter kanal. I hans TV Setup var 'Collection of watching info' sat til ON ( default ), Men TV'et forsatte med at sende info til LG's Server efter at han satte det til OFF: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kalder jeg et (lidt for) Smart TV. Det udelukker så LG som potentielt nyt tv.
Redigeret af Stampe - 20-November-2013 kl. 09:40 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Og tv'et sender også filnavne på filer på tilsluttede usb-diske.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
Ja, så har LG Indrømmet. Jeg vil ikke oversætte deres søforklaringer: Men jeg klipper og klistrer hvad jeg skrev på Recorderes Forside: Ja, LG lover at en opdatering er på vej, Men der er ingen der endnu har kunnet få en dato for denne opdatering. Hvis man bevidst laver noget som dette, Så bør man fremlægge en troværdig plan for hvordan og hvornår kunderne kommer ud af det igen. Carsten.
Redigeret af csell - 21-November-2013 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
Hej. Det er tilsyneladende meget værre end man først skulle tro. En anden blogger med et 42LS570 og en anden firmware end den første, har opdaget at hans LG sender fil navne fra andre ikke LG enheder på hans hjemme netværk til LG's server. Dette er fil navne fra andre enheders shared kataloger, men hvad ønsker LG at bruge disse til? Hvor omfattende er dette? Carsten. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Et bevis på at et fjernsyn intet har at gøre på netværket.....
Klaus |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Det gør det,, alt bliver forbundet i fremtiden, på en eller anden måde,, men mange selskaber skal lære at de ikke er lov givende men et firma, selv om de er mega store..
LG skal få dette fikset hurtigst muligt, for det koster kunder,, håber en advokat bliver 'sur' en dag og anlægger en sag mod dem for et eller andet.... |
|
![]() |
|
Hej. Jeg læser på TomsHardware.com at det skulle være muligt selv at checke med et program der hedder Wireshark: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Well, jeg fin en ny politik anmodning i går i TVet,,, der stod hvad og hvorfor de sender de data, man kun så vælge at sige nej tak til at dele data,, hvad jeg valgte.
MEN og det er ski frækt,, så lukker fjernsynet HELT ned for ALT smart tv, alt fra Youtube, internet intet er tilbage, man har bare et TV... Det er da vist ikke i orden,, jeg måtte vælge deres vilkår for at få gang i Smart tv igen, det burde ski da være forbudt eller TV returnere uden tabt i kr---- |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Jeg ville prøve at skrive/ringe til forbrug.dk og evt. en journalist. Det kan vel næppe passe at man er tvangsindlagt til at levere info for at bruge smart tv... |
|
![]() |
|
Jo, men mon ikke de er ret lige glade med det, det tror jeg :-)
|
|
![]() |
|
Pip ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2014 Status: Offline Point: 14 |
Jeg vil gerne vide, om andre har kommunikeret med en dansk afdeling af LG om dette problem?
når jeg går ind i mine settings, eksisterer optionen - som beskrevet i den engelske bloggers post http://doctorbeet.blogspot.dk/2013/11/lg-smart-tvs-logging-usb-filenames-and.html - om til/fra-valg af at sende info baglæns IKKE? Redigeret af Pip - 14-Januar-2014 kl. 14:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |