recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sendetid på film fra USA?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSendetid på film fra USA?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skorben Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Sendetid på film fra USA?
    Sendt: 05-Februar-2008 kl. 16:03

Hej Recordere.

Dette spørgsmål er henvendt til folk herinde som har erfaringer med at bestille film fra HD Movie Source eller lign. sted i USA.

Den 25. Januar bestilte jeg 2 stk. blu-ray film fra HD Movie Source. Allerede samme dag får jeg beskeden om at pakken er sendt. I samme mail får jeg udleveret et tracking nummer som jeg et par dage senere benytter mig af via usps.com, her får jeg beskeden: "Your item was accepted at 12:45 PM on January 25, 2008 in X X X, NY XXXXX. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.".

Jeg har netop nu tjekket tracking nummere en gang til og fået nøjagtig samme besked  - kan det virkelig passe at det tager så lang tid?, der er trodsalt gået omk. 10 dage nu. Pakken er endda bestilt med USPS First Class International Mail - til en pris på hele 21$ (da det var den eneste valgmulighed)

Venter spændt på filmene da jeg sidste mandag modtog mit pz70.

mvh.

Skorben

// Panasonic PZ70EA, PS3
Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:35
Jeg køber fra  HD Movie Source og bestiller jeg søndag aften har jeg varen onsdag morgen med almindelig post.

Og så er der skrevet på pakken, at det er en gave til 15$, så der er ingen told på.

Jeg er SÅ tilfreds.
Til top
Skorben Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2007
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:53
Det vil sige, jeg godt kan regne med at min pakke er blevet "væk" på et lager et eller andet sted?
Skorben

// Panasonic PZ70EA, PS3
Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:41
Det ved jeg faktisk ikke - er den røget i tolden kan der formentlig sagtens gå mindst 14 dage.

Jeg købte Bladerunner-pakken fra Amazon.com, der er historisk langsomme selv, og der sad den i tolden i (vistnok) 16 dage, udover det havde taget Amazon 3 uger at få den dertil.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu