|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonRon ![]() -- ![]() Oprettet: 07-April-2007 Status: Offline Point: 351 |
![]() Sendt: 06-Februar-2008 kl. 01:41 |
Hi skal bruge et sæt nye hørebøffer, har i forvejen sennheiser 550 men de bliver fast i PCen frem over, og kiggede så på et par Seenheiser 595 (12 - 38500 Hz) til 1100.- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179657 nogler der kender dem eller har et andet bud på et par hi-end bøffer ?
cheers
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Jeg har et par Sennheiser 595 og er faktisk ved at anskaffe mig et ekstra par. Som du nok kan regne ud, er jeg ret tilfredse med dem, men jeg har ikke sammenlignet dem direkte med så mange andre. Det gode ved dem (i modsætning til de fleste andre deciderede hi-end bøffer) er at de ikke er så kritiske mht til forstærkning af signalet. Jeg bruger mine på PC, musikanlæg og digitalklaver. Komforten er rigtig god, og mine børn på 5 og 7 kan også bruge dem.
Andet bud kunne være Grado SR60, der har fået megen ros. Ken |
|
![]() |
|
DonRon ![]() -- ![]() Oprettet: 07-April-2007 Status: Offline Point: 351 |
![]() |
ok tak for info Seenheiser 595 koster 1100.- og har: 12 - 38500 Hz Seenheiser 650 koster 2300.- og har: 10 - 39500 Hz ??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |