recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sennheiser Ambeo Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sennheiser Ambeo Soundbar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sennheiser Ambeo Soundbar
    Sendt: 05-Juli-2020 kl. 19:43
Jeg har egentlig ikke så meget på hjerte omkring den her soundabr - men syntes den fortjener sin egen tråd hvor den kan diskuteres:).

Jeg er selv voldsomt begejstret for den og har stadig Atmos til gode. Kun testet Atmos klip fra dolby´hjemmeside.

Nogen der har taget springet?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 04:03
Gør lige den umage at læse de første overskrifter i det mindste. Den har allerede sin egen tråd. Den er tilmed på forsiden i dette underforum ;-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 06:21
årsag til jeg ikke har den.

Mangler mulighed for baghøjtaler.  

Kæmpe mangel efter min mening. 

Men den spiller super godt.   Og er helt klart bedst Soundbar på lyden.  
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Gør lige den umage at læse de første overskrifter i det mindste. Den har allerede sin egen tråd. Den er tilmed på forsiden i dette underforum ;-)

Njae er det ikke mere en diskussionstråd til testen i kommentar feltet?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2020 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

årsag til jeg ikke har den.

Mangler mulighed for baghøjtaler.  

Kæmpe mangel efter min mening. 

Men den spiller super godt.   Og er helt klart bedst Soundbar på lyden.  

Ja det er jeg enig i. For mig personligt, blev det en afvejning. For ja der kommer ikke så meget effekt direkte bagfra. Til gengæld er man i en kæmpe lydboble, som højtaleren forsvinder i. Det er bare en boble.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2020 kl. 17:24
nogen der har den her vægmonteret?

Min er pt til rep og imens har jeg flyttet lidt rundt. Jeg skal have den op på væggen, men ville gerne vide om der er plads bag soundbaren til føring af kabler?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

nogen der har den her vægmonteret?

Min er pt til rep og imens har jeg flyttet lidt rundt. Jeg skal have den op på væggen, men ville gerne vide om der er plads bag soundbaren til føring af kabler?

Det var da godt nok hurtigt med en reparation. Godt nok ærgerligt.Confused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2020 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

nogen der har den her vægmonteret?

Min er pt til rep og imens har jeg flyttet lidt rundt. Jeg skal have den op på væggen, men ville gerne vide om der er plads bag soundbaren til føring af kabler?

Det var da godt nok hurtigt med en reparation. Godt nok ærgerligt.Confused

Det var mine helt egen skyld;).
Mit subwoofer kabel havde sat sig i klemme i møblet. I sub-out på soundbaren er mit kabel “skruet” fast Og ja så brokkede jeg hele sub out soklen af.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu