|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nicklaslj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 30-April-2010 kl. 05:05 |
Kære recordere.dk
Ved ikke om den ligger i det rigtige kategori, synes bare ikke andre passede bedre! Jeg har lige investeret i disse: http://www.dj-udstyr.dk/product.asp?product=317 og er rigtig glad for dem! ![]() Som I kan se, så er der 6 forskellige sæt af dem man kan tage udenpå. Der er 3 sæt hvor de er lavet ud i et i 3 forskellige størrelser og så er der 3 sæt hvor de er lavet ud af 2 dele(dem med en rille i midten). Jeg bruger dem til at løbe med, men dem der er lavet ud i et, sidder ikke så godt fast til det formål og derfor brugte jeg i dag dem med ud af 2 dele, men synes bare slet ikke lyden er den samme(faktisk ikke engang bedre end mine std apple) Nogle der kan forklare forskellen på de 2 forskellige slags? Er det bare mig eller er dem ud i et bare bedre end dem af 2 dele..?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |