|
Senorkaka's Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok godt du er glad... Du har slet ikke haft problemer med den ikke vil afspille hd formater? Altså den begynder at stå og blinke? ;)
|
||
![]() |
||
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
|
Ikke hvad jeg har lagt mærke til, altså at den står og blinker. Men jeg kan ikke få Dolby TrueHD eller DTS-HD Master ud af den, men det er fordi jeg bruger min ps3 har jeg fået at vide. Den omkoder det vist. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Du har en PS3 slim, den skal du sætte op til bitstream af lyd, så virker dekodningen i din NAD. Pænt setup du har dig. |
||
![]() |
||
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
|
Du har en PS3 slim, den skal du sætte op til bitstream af lyd, så virker dekodningen i din NAD. Pænt setup du har dig. [/QUOTE] Det synes jeg bestemt jeg har prøvet , men nu virker det ihvertfald hehe så mange tak for hjælpen :) Før stod der bare pcm surround, nu står der DTS HD Master vil jeg så kunne høre en forskel ? Michael
|
||
![]() |
||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
|
Du vil kunne hører en STOR forskel, vil jeg mene
|
||
![]() |
||
|
Så skal der jo nok lige en film eller 2 på i aften
![]() |
||
![]() |
||
|
Går ud fra det er lydformater vi snakker om :)
|
||
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Hvad er det for et layout du har med det forskellige musik.? er det en del af Samsung tv'et features.?
|
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
|
Super fedt setup:)
Normalt foretrækker jeg symmetri, men de malerier virker forvirrende på et plan:p |
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
|
Det er vi enige om de skal os væk men gider bare ikke kigge på hullerne :D
Redigeret af senorkaka - 03-Februar-2012 kl. 23:54 |
||
|
||
![]() |
||
|
Det er sonys svar på spotify, music unlimited hedder det :)
|
||
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
|
Har du stadig det setup her?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |