recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Senorkaka's Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Senorkaka's Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 07:23
Ok godt du er glad... Du har slet ikke haft problemer med den ikke vil afspille hd formater? Altså den begynder at stå og blinke? ;)
Til top
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Ok godt du er glad... Du har slet ikke haft problemer med den ikke vil afspille hd formater? Altså den begynder at stå og blinke? ;)

Ikke hvad jeg har lagt mærke til, altså at den står og blinker.
Men jeg kan ikke få Dolby TrueHD eller DTS-HD Master ud af den, men det er fordi jeg bruger min ps3 har jeg fået at vide. Den omkoder det vist.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af senorkaka senorkaka skrev:

Men jeg kan ikke få <span style=": rgb248, 247, 237; font-family: arial, helvetica, sans-serif; ">Dolby TrueHD eller </span><span style=": rgb248, 247, 237; font-family: arial, helvetica, sans-serif; ">DTS-HD Master ud af den, men det er fordi jeg bruger min ps3 har jeg fået at vide. Den omkoder det vist.</span>
<span style=": rgb248, 247, 237; font-family: arial, helvetica, sans-serif; ">
</span>
<span style=": rgb248, 247, 237; font-family: arial, helvetica, sans-serif; ">
</span>

Du har en PS3 slim, den skal du sætte op til bitstream af lyd, så virker dekodningen i din NAD. Pænt setup du har dig.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 15:01

Du har en PS3 slim, den skal du sætte op til bitstream af lyd, så virker dekodningen i din NAD. Pænt setup du har dig.
[/QUOTE]

Det synes jeg bestemt jeg har prøvet , men nu virker det ihvertfald hehe så mange tak for hjælpen :)
Før stod der bare pcm surround, nu står der DTS HD Master vil jeg så kunne høre en forskel ?

Michael
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 15:35
Du vil kunne hører en STOR forskel, vil jeg mene
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 15:59
Så skal der jo nok lige en film eller 2 på i aften
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af senorkaka senorkaka skrev:

Men jeg kan ikke få Dolby TrueHD eller DTS-HD Master ud af den, men det er fordi jeg bruger min ps3 har jeg fået at vide. Den omkoder det vist.

Går ud fra det er lydformater vi snakker om :)
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 20:18
Hvad er det for et layout du har med det forskellige musik.? er det en del af Samsung tv'et features.?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 20:28
Super fedt setup:)

Normalt foretrækker jeg symmetri, men de malerier virker forvirrende på et plan:p
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Super fedt setup:)

Normalt foretrækker jeg symmetri, men de malerier virker forvirrende på et plan:p

Det er vi enige om de skal os væk men gider bare ikke kigge på hullerne :D

Redigeret af senorkaka - 03-Februar-2012 kl. 23:54
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hvad er det for et layout du har med det forskellige musik.? er det en del af Samsung tv'et features.?

Det er sonys svar på spotify, music unlimited hedder det :) 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 00:03
Har du stadig det setup her?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu