|
Senorkaka's Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det har jeg ☺
|
|
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Hehe skægt:). Jeg googlede fødder til Fazon og dit ene billede kom op.
Jeg har samme Fazon lcr, receiver og møbel endda😜. Dog anden subwoofer:). Hvad er dine planer med 4k/Atmos? Jeg tænker på din t757 |
|
![]() |
|
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
Har egentlig ikke tænkt så meget på det endnu, men kan jo være det kommer. Mit næste projekt er nok OLED 4K når de kommer ned i en spiselig pris, der går jo nok et lille års tid endnu :D har du planer om at udskifte din reciever ?
|
|
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Planer har jeg ikke som sådan. Men en masse uro på linien:). Jeg ville gerne prøve især at os af, men vil rigtig gerne blive ved Nad. Ideelt så beholder jeg den her og venter på der kommer noget med Atmos. Ifølge hifiklubben kan der dog nemt gå 3 år eller deromkring.
Så umiddelbart så springer jeg også hdmi 2.0 modulet over til den her t757. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |