recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Senorkaka's Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Senorkaka's Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 00:21
Ja det har jeg ☺
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2016 kl. 01:01
Hehe skægt:). Jeg googlede fødder til Fazon og dit ene billede kom op.
Jeg har samme Fazon lcr, receiver og møbel endda😜.
Dog anden subwoofer:). Hvad er dine planer med 4k/Atmos? Jeg tænker på din t757
Til top
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 00:30
Har egentlig ikke tænkt så meget på det endnu, men kan jo være det kommer. Mit næste projekt er nok OLED 4K når de kommer ned i en spiselig pris, der går jo nok et lille års tid endnu :D har du planer om at udskifte din reciever ?
Kan man stege frikadeller med oprejst pande ?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 06:13
Planer har jeg ikke som sådan. Men en masse uro på linien:). Jeg ville gerne prøve især at os af, men vil rigtig gerne blive ved Nad. Ideelt så beholder jeg den her og venter på der kommer noget med Atmos. Ifølge hifiklubben kan der dog nemt gå 3 år eller deromkring.
Så umiddelbart så springer jeg også hdmi 2.0 modulet over til den her t757.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu