|
Sensurround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:38 |
Ja hvem kan ikke huske det, men en søgning herinde gav 0 resultater.
Havde glemt alt om det, men hørte udtrykket idag da jeg så Superman 4 fra 87. Den bliver ratet helt a h....... til på Imdb, men hva ved de også om film derinde
![]() Men hva gik det helt præcist ud på? Kan læse mig til at det var noget Cerwin Vega var med til at udvikle. Kom det nogensinde i de danske biografer og kunne man få det til privat.
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var engang i slut halvfjerdserne til en demo hos KT i Århus, hvor jordskælvshøjttaleren blev demoet. Det var kasser på størrelse med en kummefryser, så vidt jeg husker, og man havde fundet en LP (!) med noget musik der faktisk gik ned til 20Hz, afspillet på en pladespiller med en Black Widow tonearm. Det rumlede lystigt derudaf. Husker også at folkene bag demoen, havde været rundt med "kattetunger" til naboerne, for at formilde dem.
Ellers blev det brugt til katastrofefilmene, (i husker måske "Det tårnhøje inferno" på norsk "ild i hytta" ![]() hvor de stod i biografen og vel egentlig var en forløber for LFE kanalen og subwoofere. Jeg mener aldrig det kom ud til alm brug, men Cervin Vega var jo leveringsdygtige i nogle imponerende kasser med store basenheder. Redigeret af LarsGeisler - 12-Juni-2013 kl. 10:48 |
|
![]() |
|
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Hej, jeg er såmænd den heldige ejer af CV's NE10'er, deres "eqrthquake-system, fra 1985
Jeg postede lidt om dem, dvs specs + foto her d. 12 maj http://www.facebook.com/CerwinVegaLoudSpeakers mvh Lars Sandberg |
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
|
LarsSB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Direkte link til tråden:
http://www.facebook.com/CerwinVegaLoudSpeakers/posts/10201105301784305 |
|
mvh Lars S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |