Herunder kopi af indlæg jeg har skrevet på yousee piloter. Poster det her også for at høre om andre oplever moget lignende....
Kære Jakob
Nu er min tålmodighed ved at være slut omkring serieoptagelser. Det går fuldstændig i selvsving. Vi oplever bl.a. flg. problemer:
- Sidder 20.55 og tjekker guiden og kan se at den er sat til at optage Criminal Minds på kanal 5 kl. 21.00 som serieoptagelse.
Tjekker så tilfældigt igen en halv time siden og den optager ingenting og markeringen i guiden er væk. Hmmmmmm!
- Prøver at lave en serieoptagelse på Kanal5, men den siger at den konflikter med anden optagelse, men sjovt nok på samme kanal! Det burde ikke kunne lade sig gøre. Hmmmmmmm!
- Sætter serieoptagelse på two & half men på 3+, men springer ca. halvdelen af afsnittene over uden nogen logisk sammenhæng om det er nye eller gamle afsnit. Og hvis det er fordi den konflikter skal den vel komme og sige det! Hmmmm.
Og jeg kunne blive ved med at tage eksempler frem, men det korte og det lange er at det ikke virker og lever sit eget liv.
Jeg kunne da gost tænke mig at høre om det kun er os der oplaver problemet for så det jo boksen, men jeg tvivler. Og please be' mig ikke om at formatere disken da vi stadig har omkring 70-80 timers optagelser vi ikke har set endnu.
Det er brandærgeligt for det virkede 100 % perfekt i starten, og vi er alle i familien superglade for boksen, der fuldstændig har lavet om på vores tv vaner. Nu ser vi tv når vi har tid og er ikke bundet af programoversigten. Men svært er det når 2 10årige tøser skal se et afsnit af deres favoritserie -og den så ikke har optaget.
Prøv at forklare det. Hmmmmmm
mvh.
Jesper Rasmussen