recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Serieoptagelse Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSerieoptagelse Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Emne: Serieoptagelse Yousee
    Sendt: 24-Marts-2011 kl. 10:51
Herunder kopi af indlæg jeg har skrevet på yousee piloter. Poster det her også for at høre om andre oplever moget lignende....

Kære Jakob

Nu er min tålmodighed ved at være slut omkring serieoptagelser. Det går fuldstændig i selvsving. Vi oplever bl.a. flg. problemer:

- Sidder 20.55 og tjekker guiden og kan se at den er sat til at optage Criminal Minds på kanal 5 kl. 21.00 som serieoptagelse.
Tjekker så tilfældigt igen en halv time siden og den optager ingenting og markeringen i guiden er væk. Hmmmmmm!
- Prøver at lave en serieoptagelse på Kanal5, men den siger at den konflikter med anden optagelse, men sjovt nok på samme kanal! Det burde ikke kunne lade sig gøre. Hmmmmmmm!
- Sætter serieoptagelse på two & half men på 3+, men springer ca. halvdelen af afsnittene over uden nogen logisk sammenhæng om det er nye eller gamle afsnit. Og hvis det er fordi den konflikter skal den vel komme og sige det! Hmmmm.

Og jeg kunne blive ved med at tage eksempler frem, men det korte og det lange er at det ikke virker og lever sit eget liv.

Jeg kunne da gost tænke mig at høre om det kun er os der oplaver problemet for så det jo boksen, men jeg tvivler. Og please be' mig ikke om at formatere disken da vi stadig har omkring 70-80 timers optagelser vi ikke har set endnu.

Det er brandærgeligt for det virkede 100 % perfekt i starten, og vi er alle i familien superglade for boksen, der fuldstændig har lavet om på vores tv vaner. Nu ser vi tv når vi har tid og er ikke bundet af programoversigten. Men svært er det når 2 10årige tøser skal se et afsnit af deres favoritserie -og den så ikke har optaget.

Prøv at forklare det. Hmmmmmm

mvh.

Jesper Rasmussen

Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 11:16
jeg har dette problem, at når jeg har optaget en film, og skal se den så midt inde i filmen, så fryser denAngryog jeg bliver nød til at tænde og slukke maskine, derefter bliver jeg nødt til at slette filmenAngry
for ellers fryser den bare igen på samme stedAngrydette er jeg godt træt af, er der nogen der har oplevet det sammeQuestionhvad kan man gøre for at rette dette, min boks er købt og ikke lejet af YouSee, og er over 2 år gammelCry
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

jeg har dette problem, at når jeg har optaget en film, og skal se den så midt inde i filmen, så fryser denAngryog jeg bliver nød til at tænde og slukke maskine, derefter bliver jeg nødt til at slette filmenAngry
for ellers fryser den bare igen på samme stedAngrydette er jeg godt træt af, er der nogen der har oplevet det sammeQuestionhvad kan man gøre for at rette dette, min boks er købt og ikke lejet af YouSee, og er over 2 år gammelCry
Prøv du bare at fejlmelde boksen på 8080 4050.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Princesslea Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2011
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 12:41
Jeg har ikke haft nogle af de problemer omkring serieoptagelser som du beskriver, den optager mine som den skal, men til gengæld finder jeg det såååå træls at den også optager alle genudsendelser så jeg kan have det samme afsnit liggende fx 3 gange.. så nu går jeg ind og se på listen over planlagte og sletter dem som er genudsendelser..
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Prøv du bare at fejlmelde boksen på 8080 4050.
.
nu har jeg gjort som du skrev Jørn, jeg har fejlmeldt boksen til YouSee, og de sender en nySmile
den skulle komme inden for max 10 dageThumbs Up hvis ellers Post Danmark kan leve op til det.Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu