|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
|||
Præcis samme grund til at jeg holder meget af serier. En superserie som ikke er nævnt endnu er 'Chuck'. ![]() En lille smagprøve: http://www.youtube.com/watch?v=bSMoRE1RqUs ADVARSEL: Indeholder klip fra S1 og S2 så der er spoilere |
||||
Mvh Maria
|
||||
![]() |
||||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|||
Jeg ved det lyder skørt, men jeg elsker stadig gode gamle Roger Moore i Helgenen (The Saint) helt tilbage fra 60'erne. Primitivt men sjovt! Og så selvfølgelig nogle af de andre I har nævnt!
;-) Jes |
||||
![]() |
||||
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|||
Jamen hov. hvad med "supernatural" Har lige set anden sæson. Den er da super fed.
|
||||
![]() |
||||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|||
Ja, den er jeg også med på - er i gang med fjerde sæson
![]() |
||||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
||||
![]() |
||||
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|||
Tak for hjælpen
![]() Jeg har nu lånt den af en ven, men jeg mener også han har købt den her.
|
||||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
||||
![]() |
||||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|||
De har Season 4 også som Blu-ray hvis hjertet begærer det mere.
http://www.amazon.co.uk/Supernatural-Complete-Fourth-Season-Blu-ray/dp/B0028BAWV6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1267118075&sr=8-2 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Klare den nok uden dk tekster. Er allerede bestilt
![]() |
||||
![]() |
||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|||
Jeg forstår ikke hvorfor Chuck kun er nævnt én gang. Chuck er BY FAR den bedste serie for tiden. Især for geeks.
Buymore rules :-) |
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||
En nyere serie som jeg synes er helt okay, er "Sniper" på Kanal5.
Serien hedder rigtigt "Flashpoint". Og ser man den i HD, er det selvfølgelig kun et plus.
![]() M.v.h.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |