|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
ALIAS er altså også en fed gang underholdning..
Generelt giver serier, IMO, value for money på et højere plan end en enkelt film. Lige kæmpet mig igennem Sliders, kan IKKE anbefales, super dalende kvalitet. Havde faktisk forventet at producenterne var begyndt at udgive serier i DVD-kvalitet på BD-skiver, ville få mange serier til at fylde meget lidt på hylderne hjemme..., ville self ikke give bedre kvalitet som sådan, men bare en tanke. Min datter har lige købt ER-boxen, 15 sæsoner i fuld længde,dog kun dk-subs på sæson 6, men for 900 dkk er der MANGE MANGE timers underholdning hjemme der.. , hvis man er til kitler og sprøjter ;-) |
|||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|||
![]() |
|||
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
||
Ved du (eller andre?) tilfældigvist om hele sæsonen kan fås andre steder med DK tekst? Evt. enkeltvist?
|
|||
Mvh. Allan
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Nej jeg har ikke kunnet finde sæson 3 med danske undertekster nogensteder.............desværre
|
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
SBS2077 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Jeg ser følgende serier for tiden :
FlashForward
Supernaturals
TrueBlood
V
Dexter
Fringe
og ikke mindst ..... som vist ingen har nævnt....
|
|||
![]() |
|||
S_Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Listen over serier jeg ser er foruroligende lang, men i blandt de bedste kan jeg da nævne:
The Pacific - Ser foreløbigt tosset godt ud - Kan dog ikke helt bestemme mig for, om den er på højde med BoB. Sons of Anarchy - Er nok min nuværende favorit serie. Bones - Festlig serie der umiddelbart kan minde lidt om CSI-serierne, men den er betydeligt bedre og sjovere. Hvor CSI-videnskaben er latterligt overdrevent virker det noget mere realistisk i Bones (til en vis grænse). Chuck - Sjov underholdning The Big Bang Theory - Tosset morsom, især hvis man selv er "lidt" nørd. Af ældre serier er mine favoritter: Life on Mars (UK) - Se den engelske version og ikke den amerikanske. Torchwood - Lækker engelsk Sci-Fi Rescue Me - Fed serie med Denis Leary
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
||
Er næsten færdig med 2 sæson af "Breaking Bad", den er for fed, alt for fed...
Derudover er favoritterne bl.a. :
Dexter
Sopranos
og helt sikkert snart The Pacific.
|
|||
![]() |
|||
S_Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Ja, den er tosset god og kan klart anbefales. Den er forholdsvis voksen hvad angår vold og sprog, men ikke på en måde som virker overdrevent. Nogen serier synes jeg har en tendens til at gå amok med bandeord, blod og sex, bare fordi de kører på en kanal der tillader det. Jeg har ikke noget mod nogen af delene, så længde det ikke kun drejer som om det - det skal ikke gå ud over handlingen. Men i Sons of Anarchy ligger det på en realistisk plan. Derudover er handlingen spændende og jeg synes de har fundet nogle rigtigt gode skuespillere til rollerne. Især Katey Sagal (moderen fra Vore Værste År) er seværdig som hårdkogt biker-kone. Første sæson er forøvrigt kommet på regions-fri Blu-ray fra USA, dog uden danske undertekster.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||
Men tak for oplysningen.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
||
Breaking bad er alt alt for fedt... Er lige blevet færdig med sæson 1. Hvor fås sæson 2?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
2. sæson af Breaking Bad er kun udkommet i USA og Australien endnu.
|
|||
![]() |
|||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
||
Spartacus: Blood and Sand, er en god arvtager efter Rome (som var fantastisk). Spartacus har dog en noget tyndere historie, tilgengæld er der en del mere blod og sex end i Rome :-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |