recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Serier optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Serier optagelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ulrik6900 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik6900 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Serier optagelse
    Sendt: 06-Marts-2021 kl. 20:24
Findes der nogen optager der kan frasortere genudsendelse når man optager en serie?

Mvh Ulrik 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2021 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af ulrik6900 ulrik6900 skrev:

Findes der nogen optager der kan frasortere genudsendelse når man optager en serie?

Mvh Ulrik 


Ja, det kan min Quadbox, og det tror jeg de fleste Linux/Enigma2 bokse kan. Genudsendelser sendes som regel ikke på samme ugedag og/eller tidsrum på døgnet. Det er ved at vælge/fravælge disse parametre i autotimeren at man undgår at genudsendelser optages. Virker fortrinligt hos mig.

Flemming


Redigeret af fltk - 07-Marts-2021 kl. 09:05
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 07:31
Panasonics DMR-BCx modeller kan via dens "Keyword Recording". Deri kan du sætte op, at den skal ekskludere programmer, der indeholder "(G)" tekst.

Det forudsætter selvfølgelig, at programmet markeres som sådan i beskrivelsen...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu