|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
|
Det er sikkert rigtigt, men den faldt ikke lige i min smag. Men smag og behag er heldigvis forskellige Mvh Michael/MF1971 |
||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
||
![]() |
||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Jeg har haft en MK350 mk2, og det er ikke en sub-woofer. Den leverer simpelthen ikke ret meget under 30hz. Jeg gik fra den til til en Velodyne dd18, som er direkte ond (og stor og dyr), og så videre til de 2 omtalte svs sb12-plusser med korrektion. De leverede gansker hæderligt og med fornuftig slam! Men nu står der 2 stk svs pc12-plus i stuen. Og uha de kan trække tænder ud. Meget mere volumen end min gamle dd18, og så til meget billigere penge ! |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
volume er ikke alt.jeg ligger mere vægt på præcision,intregration og drive.jeg fravalgte svs på daværende tidspunkt.den var for upræcis(pb12+) igen et spørgsmål om smag og behag.hvis man vil være sikker på at købe det rigtige,så tag med hjem og lyt |
||
![]() |
||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Jeg mener ikke volumen som i "spille højt", men som i "mere tyngde og power" Bassen lyder mere rigtig nu. Og integrationen klarer as1-eq'en jo Her er en hurtig kalibrering i 20hz mode Redigeret af JesperLynge - 24-Juli-2009 kl. 00:04 |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Jeg må på en runde når jeg får tid... Skal helt klart høre nogle forskellige subber.. Nu bor jeg i Esbjerg og ved sku ikke lige hvem der er noget seriøst her i nærheden?? har ingen bil man kan låne til tider. |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
både forhandlere af EarthQuake og Velodyne giver gerne hjemmedemo eller låner ud noget tid, det ville jeg helt klart benytte mig af så du kan prøve tingene derhjemme. faktisk mener jeg at du bør udelukke dem hvor du ikke kan prøve det derhjemme.
|
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
så absolut.rummets indvirkning sætter lige så stor aftryk som selve subben i sig selv,eller der omkring |
||
![]() |
||
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
|
Ja ja, man har vel et standpunkt til man får et nyt. Jeg skrev tidligere at jeg ikke ville have en B&W ASW 855, men jeg fik et rigtig godt tilbud på den i dag og slog til og den er noget af det kraftigste samt strammeste bas, jeg nogen sinde har hørt ! Mvh Michael/MF1971 |
||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
så har det jo været pris og ikke ydelse der talte. hvilke subs sammenlignede du den med derhjemme?
|
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tillykke med den.jeg har selv haft en B&W asw 700.den var rimlig præcis,men havde begrænset output |
||
![]() |
||
![]() |
|
Til Kim Olsen : Både og, jeg har haft udkik efter den et stykke tid og havde dens lillebror 825. Jeg mente bare at en 15 bas var lige i overkanten, men den her giver bare mere fylde til en film. Har endnu ikke testet den på musik. Der findes sikkert bedre subs derude, men jeg synes den passer rigtig godt til mit set up. Til p.las : Hvad mener du med begrænset output ? Mvh Michael/MF1971 |
||
Mvh
||
![]() |
||
![]() |
|
men den er jo også noget mindre end din |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |