|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|||
Hvad gør viaccess modulet? Kan se man kan få det for 6500kr i tyskland, så har gået og overvejet det længe... kan du anbefale det? |
||||
![]() |
||||
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
|||
viaccess modulet gør jeg man kan se digitalt tv, da tv'et jo har dvb-c tuner...6500 er vist en god pris, ved ikke helt hvad de står i her hjemme nu |
||||
![]() |
||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|||
Omkring 8000kr mener jeg. Men er du ellers tilfreds med det? |
||||
![]() |
||||
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
|||
Ja meget, men hvis jeg var dig ville jeg nok også kigge på w4000 som en mulighed...
|
||||
![]() |
||||
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
|||
Hvad er det for et tv-møbel du har. Leder selv med lys og lygte efter noget i samme stil på omkring 2 meter i bredden.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er den her
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Så kom der et par bedre billeder
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |