recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sert's legetøj 2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSert's legetøj 2010

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af tupac85 tupac85 skrev:

Flot setup. Det ser rigtig godt ud. Dog ville jeg ikke selv acceptere at der stod noget på højtalerne...

Hvorfor ikke ?
Jeg synes, at det ser meget pænere ud når der ikke står noget på dem. Det er selvfølgelig en smagssag, men, jeg ville ikke selv bruge højtalere som "borde" eller "hylder" til at stille ting på. Det tager lidt af deres majestætiske fremtoning, synes jeg.
Det er nemlig en smagssag! Det behøver jo ikke ligne en hel højttalerforretningsudstilling. Puha det var et langt ordLOL
Jaja, I hunkøn er jo skruet lidt anderledes sammen... I vil helst have potteplanter og nipsting over det hele...LOL
Der skal være lidt der hygger ja. Uden at det blir' overlæsset forståes, så man ikke kan se skoven for bare tæer LOL
Hæhæ, for mig er det overlæs så snart man stiller noget på en højtaler. Men, det er da fedt at vi ikke alle har den samme smag hvad sådan noget angår. Det gør jo bare dette forum ekstra farverigt. Big smile

Redigeret af Firebird - 10-September-2010 kl. 16:20
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Sert Sert skrev:

Jeg vil give Firebird ret, det ser sku ikke pænt ud, men det er prisen jeg pt betaler for mit setup
Jeg er igang med at få alt nips over i et andet område, men det er desværre længer proces.
Tjaa, den slags kan være noget af et hårdt stykke arbejde. For nogle mænd er det "mission impossible"...LOL
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu