|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||
sjyden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 29-Marts-2009 kl. 11:42 |
|||||||||||
vil en cel 430 brugre mindre strøm i min freenas server en den core 2 duo 6750 jeg har i nu med den bruger systemet ca 60 w hilsen claus |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|||||||||||
Prøv at se om du kan finde nogle tests af de egentlige idle og max forbrug på de CPU'er.
Der vil helt sikkert være størst forskel ved max load, men det kan være der ikke vil være den store forskel i idle (som jeg går ud fra din NAS befinder dig i det meste af tiden). Prøv fx at kikke på www.tomshardware.com Eller her: For 430'eren http://ixbtlabs.com/articles2/cpu/intel-celeron-420-440-page 1.html Pentium Dual-Core E5200 skulle også være ganske energi-effektiv. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
sjyden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|||||||||||
bruger en amd cpu mindre strøm end en intel e6750 cpu
|
||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |