|
server error in "/" application |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af og til, får jeg også bare en masse underlig tekst på skærmen, når jeg ankommer til forsiden af recordere.dk. Når jeg prøver igen, så åbnes sitet normalt.
Der må være nogen, som styrer sitet, der laver en ERR. 40!
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Der var en fejl på seneste forumemner, som nu er rettet. Den anden fejl med server error har altid været der, noget der kommer med mellemrum. Det hænger sammen med kombinationen af et gammelt system til hjemmesiden (Classic ASP) sammen med mange samtidige brugere. Det er desværre ikke noget vi kan "pille ved". /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Imponerende service. Jeg rapporterede denne tråd til Lars for en times tid siden og nu er fejlen rettet. Thumbs up herfra. Husk nu juletiden også Lars ;-)
BS
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Vi kigger lige på det med at forummet føles langsomt senere. Det er ikke reklamerne, de kommer jo først på efter at siden er loadet. Men vi har forskellige ting vi kan gøre, for at optimmere hastigheden, og det prøves senere. /Lars PS. De udfald der lige var på forum var også os |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Og det indlæg, jeg smed på side 2 i denne tråd, er nu omsider kommet på. Jeg troede egentligt, at det havde siddet fast i et kabelskab, eller det var IE9, som fuckede...
Og mens reklamerne snøvler sig ind på skærmen, så kan man ikke gøre noget - end ikke bruge rullepanelet. Blot vente på, at alt er loadet og det kan godt tage en del tid.
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dit indlæg fra 14:08?
Det har været der siden 14:08. Det er ikke et problem i din ende der laver rav i den? BS
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Arh OK. Jeg fik mailen 14:11. Altså min. Forsinket. Og siden har det været på.
BS
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sikkert her, den er gal - jeg havde i hvertfald problemer med at få den til at sende det. Så - jo... garantrisse mit Internet Explorer 9 i tæt samarbejde med recorderes servere...
|
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er der så igen lige nu. (iPad, iOS 6.0.1, Safari) Har prøvet et par gange med samme resultat. Edit: Nå, nu er problemet væk. Redigeret af Non-Desperado - 16-December-2012 kl. 14:21 |
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Så har vi optimeret hastigheden på forummet, og vi krydser fingre for at det også har afhjulpet de fejl i har oplevet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad så med
Du har ikke adgang til denne del af forummet. Der er opstået en fejl i forbindelse med godkendelse. Check at alle cookies er slået til i din browser Klaus |
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den her fejl får jeg ofte, så ofte at jeg kopiere den tekst jeg vil besvare med. men det hjælper dog at cleare cachen "CTRL+F5"
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |