recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - server error in "/" application
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

server error in "/" application

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 14:08
Af og til, får jeg også bare en masse underlig tekst på skærmen, når jeg ankommer til forsiden af recordere.dk. Når jeg prøver igen, så åbnes sitet normalt.

Der må være nogen, som styrer sitet, der laver en ERR. 40!Big smile
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 14:54
Hej Alle

Der var en fejl på seneste forumemner, som nu er rettet.

Den anden fejl med server error har altid været der, noget der kommer med mellemrum. Det hænger sammen med kombinationen af et gammelt system til hjemmesiden (Classic ASP) sammen med mange samtidige brugere. Det er desværre ikke noget vi kan "pille ved".

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 15:02
Imponerende service. Jeg rapporterede denne tråd til Lars for en times tid siden og nu er fejlen rettet. Thumbs up herfra. Husk nu juletiden også Lars ;-)

BS
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 15:42
Hej Alle

Vi kigger lige på det med at forummet føles langsomt senere.

Det er ikke reklamerne, de kommer jo først på efter at siden er loadet.

Men vi har forskellige ting vi kan gøre, for at optimmere hastigheden, og det prøves senere.

/Lars

PS. De udfald der lige var på forum var også os Smile
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 17:29
Og det indlæg, jeg smed på side 2 i denne tråd, er nu omsider kommet på. Jeg troede egentligt, at det havde siddet fast i et kabelskab, eller det var IE9, som fuckede...

Og mens reklamerne snøvler sig ind på skærmen, så kan man ikke gøre noget - end ikke bruge rullepanelet. Blot vente på, at alt er loadet og det kan godt tage en del tid.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 17:35
Dit indlæg fra 14:08?

Det har været der siden 14:08. Det er ikke et problem i din ende der laver rav i den?

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 17:36
Arh OK. Jeg fik mailen 14:11. Altså min. Forsinket. Og siden har det været på.

BS
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Dit indlæg fra 14:08?

Det har været der siden 14:08. Det er ikke et problem i din ende der laver rav i den?

BS

Det er sikkert her, den er gal - jeg havde i hvertfald problemer med at få den til at sende det. Så - jo... garantrisse mit Internet Explorer 9 i tæt samarbejde med recorderes servere...
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Der var en fejl på seneste forumemner, som nu er rettet.

/Lars

Den er der så igen lige nu. (iPad, iOS 6.0.1, Safari)
Har prøvet et par gange med samme resultat.

Edit: Nå, nu er problemet væk.

Redigeret af Non-Desperado - 16-December-2012 kl. 14:21
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 23:05
Hej Alle

Så har vi optimeret hastigheden på forummet, og vi krydser fingre for at det også har afhjulpet de fejl i har oplevet.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 14:19
Hvad så med
Du har ikke adgang til denne del af forummet.

Der er opstået en fejl i forbindelse med godkendelse.
Check at alle cookies er slået til i din browser

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad så med
Du har ikke adgang til denne del af forummet.

Der er opstået en fejl i forbindelse med godkendelse.
Check at alle cookies er slået til i din browser

Klaus
Den her fejl får jeg ofte, så ofte at jeg kopiere den tekst jeg vil besvare med. 
men det hjælper dog at cleare cachen "CTRL+F5"
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu