|
Server - Kunne det have intresse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2017 kl. 09:06 |
Hej.
Vil ikke gå super meget i dybe med mindre det kunne have interesse for nogen. Det drejer sig om at jeg har HP Proliant DL360 G6 til at køre det er en 1 Unit udgave. Lidt kort er den med 750GB Sas, 2 x Xeon, 16GB ram + (Kan ikke huske hvor meget) 2 PSU, rigtig Raid kort... osv... Jeg har i mellemtiden lånt en ny HP Micro G9 server igennem en, og syntes faktiske den række til WDS, og TS server og så ESXI delen, så nu er jeg jo blevet tilbudt og kunne købe den, det er jo selvfølgelig rigtig fedt, men vil gerne af med den anden først så jeg har tilskuddet til den :D Er der evt et markede for sådan en bandit herinde ? Go dag |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellers prøv på hwt.dk der er en del server hardware nørder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |