recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Server - Kunne det have intresse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Server - Kunne det have intresse?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Server - Kunne det have intresse?
    Sendt: 08-Januar-2017 kl. 09:06
Hej.

Vil ikke gå super meget i dybe med mindre det kunne have interesse for nogen. Det drejer sig om at jeg har HP Proliant DL360 G6 til at køre det er en 1 Unit udgave. Lidt kort er den med 750GB Sas, 2 x Xeon, 16GB ram + (Kan ikke huske hvor meget) 2 PSU, rigtig Raid kort... osv...

Jeg har i mellemtiden lånt en ny HP Micro G9 server igennem en, og syntes faktiske den række til WDS, og TS server og så ESXI delen, så nu er jeg jo blevet tilbudt og kunne købe den, det er jo selvfølgelig rigtig fedt, men vil gerne af med den anden først så jeg har tilskuddet til den :D

Er der evt et markede for sådan en bandit herinde ?

Go dag
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlshoj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 07:46
Ellers prøv på hwt.dk der er en del server hardware nørder
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu