|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() Sendt: 14-Juli-2006 kl. 20:36 |
Servicemenuen på et LG aktiveres via MENU tasterne, jf. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13443& PN=1&TPN=1 Mit problem er at MENU tasten på tv'et ikke reagerer på mit LG 42px5r. Kan det skyldes at den er blevet "låst" på en eller anden måde i setup'et ? (Børnesikringen er slået fra) Når jeg på fjernbetjeningen trykker på MENU tasten i 8-10 sekunder forsvinder menu-boksen og der spørges om password (4 cifre). Er der nogen der kender det ? (jeg har søgt på nettet og fundet 9876, men det virker ikke). |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Måske den er blevet låst inde fra ServiceMenuen ? Hvis Børnesikringen er på - skulle den sige Child Lock, når du trykker på MENU knappen på TV'et. Selvom knappen ikke lader til at virke, har du da prøvet at følge instrukserne alligevel ? Man skal give slip, ret så præcist ! Ellers må du da have fat i dem, du har købt TV'et af ! /Anders.
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
det mærkelige er at det pludselig virkede i går aftes |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fundet ud af hvad der sker. Først troede jeg at det havde noget med tidspunktet på skærmens ur at gøre. Men så nemt skulle det ikke være.
Når der lyst i rummet (= om dagen) fungerer MENU-knappen på skærmen ikke. Når der er mørkt i rummet (= om aftenen) eller når jeg dækker EYE Intelligent sensoren til så virker det. Mystisk... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |