recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Service menu på LG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketService menu på LG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Emne: Service menu på LG
    Sendt: 14-Juli-2006 kl. 20:36

Servicemenuen på et LG aktiveres via MENU tasterne, jf. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13443& PN=1&TPN=1

Mit problem er at MENU tasten på tv'et ikke reagerer på mit LG 42px5r. Kan det skyldes at den er blevet "låst" på en eller anden måde i setup'et ? (Børnesikringen er slået fra)

Når jeg på fjernbetjeningen trykker på MENU tasten i 8-10 sekunder forsvinder menu-boksen og der spørges om password (4 cifre). Er der nogen der kender det ? (jeg har søgt på nettet og fundet 9876, men det virker ikke).

Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 01:13

Måske den er blevet låst inde fra ServiceMenuen ?

Hvis Børnesikringen er på - skulle den sige Child Lock, når du trykker på MENU knappen på TV'et.

Selvom knappen ikke lader til at virke, har du da prøvet at følge instrukserne alligevel ? Man skal give slip, ret så præcist !
Det kan jo være at du kan komme ind i ServiceMenuen, selvom MENU knappen på TV ikke "lader til" at virke.

Ellers må du da have fat i dem, du har købt TV'et af !

/Anders.

Oprindeligt skrevet af vipmlo vipmlo skrev:

Servicemenuen på et LG aktiveres via MENU tasterne, jf. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13443& PN=1&TPN=1

Mit problem er at MENU tasten på tv'et ikke reagerer på mit LG 42px5r. Kan det skyldes at den er blevet "låst" på en eller anden måde i setup'et ? (Børnesikringen er slået fra)

Når jeg på fjernbetjeningen trykker på MENU tasten i 8-10 sekunder forsvinder menu-boksen og der spørges om password (4 cifre). Er der nogen der kender det ? (jeg har søgt på nettet og fundet 9876, men det virker ikke).

Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 09:59

det mærkelige er at det pludselig virkede i går aftes uden at jeg havde gjort noget i opsætningen. Og nu her til morgen vil den igen ikke.....

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 08:20
Nu har jeg fundet ud af hvad der sker. Først troede jeg at det havde noget med tidspunktet på skærmens ur at gøre. Men så nemt skulle det ikke være.
Når der lyst i rummet (= om dagen) fungerer MENU-knappen på skærmen ikke.  Når der er mørkt i rummet (= om aftenen) eller når jeg dækker EYE Intelligent sensoren til så virker det. Mystisk...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu