|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sauros ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 03-August-2008 kl. 01:13 |
Hej..
Jeg har idag fået min media center pc. samlet. Jeg har så installeret xp pro dansk på den og er nød til at installere service pack 1 eller 2 for at få lydkortet og resten af harddisken til at virke :) Men skidtet vil sq ikk :S Jeg får en koperingsfejl hver gang. det er forskellige filer den ikke kan finde. jeg har mulighed for at angive distinationen, men det har jeg ikk rigtig held med..... Nogen der ved hva der er galt? Xp er nyinstalleret og jeg har kun installeret driver til bundkort, grafik, netkort. Er lidt på herrens mark :O |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Lav dig en ny cd, hvor Service Pack 3 er integreret.
Dette ser måske kompliceret ud hvis man er nybegynder, men det er det værd. Desuden lyder det som om at der enten er fejl på dit optiske drev eller på disken hvis det er forskellige fejl hver gang. Det kan også være at den Windows XP's generiske harddisk controller har problemer med bundkortets hardware. Endeligt kan dine fejl også opstå pga at du har instillet dine jumpere forkert hvis du bruger IDE diske. Redigeret af Patriarken - 03-August-2008 kl. 07:39 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
sauros ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Jeg har haft samme problem med en anden computer (som var købt samlet) den blev installeret med sammen windoes cd.
Kan det godt være windoes cdèn der ikke er iorden? Jeg kører med sata hdd. så der er ingen jumper |
|
![]() |
|
![]() |
Bundkortet skulle absolut være kompetibelt med xp.
Tror ikke det er det optiske drev, da jeg kører installationen fra en download fra nettet. |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Brug windows update til at installere servicepack med - det plejer at virke når alt andet driller
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Hvilket chipset og netkort, Nvidia? (Kendt for problemer med nogle S-ATA harddiske og korrupt data fra netkortet med bestemte drivere / software) Vil ligesom Patriarken foreslå en reinstall med minimum en SP2 CD, da indholdet af din harddisk allerede kan blive korrupt under installationen med manglende 48-bit addressering. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kan du forklare lidt om den der manglende 48 bit addressering? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Kig evt. her: http://www.48bitlba.com/index.htm 48-bit LBA er først medtaget fra Windows XP SP1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |