|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 27-December-2006 kl. 23:09 |
Jeg har erhvervet mig et Vogel´s EFW 6345 beslag til mit nyindkøbte Panasonic 37", og har flere steder set et såkaldt servicekit omtalt, som man køber til beslaget alt efter hvilket tv man har købt. Da jeg var inde hos TC idag, kendte de ikke noget til de omtalte kits, og de havde endda efter deres udtalelser solgt pallevis af de beslag. Jeg har spurgt hos Aurora gruppen, som importerer dem, og der fik jeg besked at jeg skulle bruge det servicekit. Er der nogle som har erfaringer med dette ?? |
|
![]() |
|
charlie2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Nej det er ikke den du omtaler, det hedder ganske simpelt "Servicekit" ! Til Panasonic 37" skulle det hedder 099916, og til andre skærme hedder de noget andet, så de passer til de enkelte modeller. Det lader ikke til at det er noget folk har fået præsenteret når de har købt de beslag ! |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5360 |
![]() |
AV-Connection har et par links til Vogels hjemmeside med Screenfitter, der kan du måske finde lidt hjælp. Og de har også en side med adaptorplader med Servicekits, men ikke lige det nummer du nævner. Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at se hvad der står på Screenfitter billedet : Vogel's solution for your flatscreen panel Panasonic TH-37PV60 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |