|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chrtho ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 19:15 |
Hej, min onkel og faster har fået dette tv, ser ud til at være udemærket til normal husbehov, men jeg har lovet at prøve at finde nogle instillinger på nettet, for at få det til at se lidt bedre ud. Det har jeg ikke haft held af, er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , hvis du læser anmeldelsen på flatpanels.dk er der nogle vejl. opsætninger af 42X10 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1243242293 Husk at indstillingerne skal sættes på hver indgang , dvs på HDMI , analog , digital tv og hvad der ellers bliver brugt.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
chrtho ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Mange tak, prøver jeg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |