|
Søgaards Bio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2012 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2012 kl. 17:14 |
Hejsa jer er ny her i forummet - men har læst en del om jeres hjemmebioer. Jeg er i gang med at konvatere et gammelt værksteds rum i kælderen til hjemmebio. Rummet er ca. 4,2 x 4 m med 2 m til loftet. jeg har været ved at etablere HDMI kabel samt fræse højtalerkabler ind i væggene. Jeg har et par gamle B&W 640i højtaler med tilhørende center og baghøjtaler. Jeg skal have købt en ny forstærker til disse højtaler og funderede lid over om det ikke er ok at købe en brugt sourround receiver? jeg kan se der findes THX certificeret Pioneer til ca 2000. Jeg har købt et 120" lærred som skal op på vægen. Og har besluttet mig til at købe en epson EH-TW6000 projektor. Jeg er ved at klistre gulvtæppe filt op på væggene og loftet for at give lidt biograf stemning. |
|
![]() |
|
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen til Søgaard, lyder som et spændende projekt. Jeg glæder mig til at følge det.
TW6000 har jeg selv og super glad for den. Pt. er jeg også ved at lave mig en bio og selv på en pudset kældervæg ser billedet fedt ud... ![]() Vedr. at købe brugt så er der rigtig mange penge at spare og hvis man tester det man har kig på godt igennem hos sælger, så burde der ikke være de store problemer med det. |
|
![]() |
|
Sloppy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hørt at Tivoli har nogle billige brugte luftkarrusel stole til salg, de vil sikkert passe fint til din bio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |