|
Søger 32" med optagefunktion. Ca 3000 kr? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg syntes at du skal læse lidt i købeloven og lede efter ordet garanti...... ;-) Jeg har ihvertfald satans svært ved at finde det deri! Klaus |
|||
![]() |
|||
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
||
Du har måske nok ret i det i den tekniske forstand ikke hedder garanti, men der ER stor forskel på reklmationensrettens første 6 måneder og de resterende 1½ år: "Nogle gange tales der om 6 måneders garanti i henhold til købeloven eller de tilsvarende europæiske regler, hvilket kan virke forvirrende. Denne 6 måneders ”garanti” vedrører imidlertid alene spørgsmålet om, hvem der skal bevise, at en mangel var til stede allerede på leveringstidspunktet. Ifølge den danske købelov (og den bagvedliggende EU-lovgivning) formodes en fejl de første 6 måneder efter leveringen at have været til stede på leveringstidspunktet, medmindre sælger kan bevise, at det ikke var tilfældet. De første 6 måneder af den 2-årige reklamationsperiode kommer derfor til at minde om en garanti rent bevismæssigt, og omtales derfor nogle gange som en garanti." - http://www.forbrugereuropa.dk/Reklamation-og-garanti/Forskellen-paa-garanti-og-reklamationsret Men jeg synes vi skal lade den ligge. Jeg vil meget hellere have hjælp med at finde mit nye tv end at diskuttere købeloven ![]()
Har du erfaring med dette: http://www.sony.dk/product/tv-80-32-lcd/kdl-32ex653/tab/overview Er billedet flydende i hurtige scene? |
|||
Mvh. Alex
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det vil være flydende bevægelser, da det har MotionFlow.
Personligt slår jeg den slags fra, da jeg synes at det gør billedet kunstigt at se på... M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
||
Jeg endte med at købe den omtalte Sony. Billedet står super flot, også under panorering :-)
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Sony/Sony%20KDL32EX653--01102000310%28Purchase_Other_DS%29 Tak for hjælpen. |
|||
Mvh. Alex
|
|||
![]() |
|||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
||
Hvor har du læst dig frem til den høje fejlrate på Philips TV skærme? Lidt dokumentation ville være dejligt :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |