recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger Audyssey Pro kit.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger Audyssey Pro kit.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger Audyssey Pro kit.
    Sendt: 30-Maj-2015 kl. 16:13
Jeg er interesseret i at købe et Audyssey Pro kit.

Meld gerne ind hvis du har et sæt liggende du vil sælge...

Redigeret af strecker - 30-Maj-2015 kl. 16:59
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 17:34
Hvis det ikke lykkedes, ved jeg at Hi-Fi Klubben vidst kan skaffe det. Held og lykke! Meget spændende. Glæder mig til at læse din tråd, omkring Audessey Pro :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 17:41
Jeg har kalibreret med Aydyssey Pro, men vil bare gerne ha mit eget Kit :-)

Jeg prøver lige at hive fat i hifiklubben mandag og høre om de kan skaffe det hjem.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 17:56
Jeg forhørte mig hos Klubben om at købe et kit for et par måneder siden. Jeg fik at vide at de ikke længere måtte selv det, men at jeg var velkommen til at booke en mand fra klubben til at komme hjem til mig og kalibrere, men det var jo ikke lige det jeg havde i tankerne :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2015 kl. 18:18
Nej det er jeg heller ikke interesseret i.
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 14:30
nu spørger jeg måske dumt, men det er vel det som man får med i pakken når man køber en anthem MRX 310, 510 og 710 reciever? Altså de muligheder som en Audessey Pro tilbyder?

Så hvis man kan lide at nørde (positivt ment) med kurverne så er det vel sådan en man skal kigge på end fx. en NAD, yamaha ect?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 14:35
Der er mere der spiller ind.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

nu spørger jeg måske dumt, men det er vel det som man får med i pakken når man køber en anthem MRX 310, 510 og 710 reciever? Altså de muligheder som en Audessey Pro tilbyder?

Nej! Anthem benytter deres eget system - ikke Audessey!

M.v.h.
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Nej! Anthem benytter deres eget system - ikke Audessey!

M.v.h.

jo det er jeg klar over Wink
Som jeg skrev, de samme muligheder...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 15:50
Jo de har stort set samme muligheder..
Men Anthem receivere har pt. nogle begrænsninger, så de er ikke interessante for mig.
Samtidig syns jeg man får mere for pengene hos Marantz.

Redigeret af strecker - 31-Maj-2015 kl. 15:51
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 16:07
Tværtimod, så får man flere (bedre) muligheder, med Anthem.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 16:10
Anthem receivere er i min optik for dyre og mangler nogle væsentlige ting.

Og så hopper vi tilbage til købet af et Audyssey kit som tråden omhandler.

Redigeret af strecker - 31-Maj-2015 kl. 16:10
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu