|
Søger Audyssey Pro kit. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sjovt de ikke må sælge det i Danmark når de gerne må i Norge. Link til Pro Kit
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Du kan ikke komme det i indkøbskurven, så jeg tvivler på at du reelt kan købe det
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det samme gælder for hifiklubben.se
Det findes på siden men kan ikke smides i kurven. |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Ja det havde jeg ikke lige prøvet. Men i følge siden skulle de havde det på lager i Bergen, Porsgrunn og Grimstad.
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Man kan købe det i Hifi-klubbens forretninger. Prøv at tage ind på Åboulevarden eller ring til dem, så kan de bestille et hjem til dig. Det koster 2999,- plus en licens til Audyssey. De yder ikke support på det. Det er i hvert fald hvad jeg er blevet oplyst da jeg ringede til der webshop for at spørge om det var var udgået fra sortimentet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Takker ![]() |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Okay det skal prøves. Jeg har for cirka 1 måned siden haft ringet til HifiKlubbens webshop og der blev jeg oplyst at de ikke længere måtte sælge dem til private.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |