recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger Audyssey Pro kit.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger Audyssey Pro kit.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 13:45
Sjovt de ikke må sælge det i Danmark når de gerne må i Norge. Link til Pro Kit
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 13:54
Du kan ikke komme det i indkøbskurven, så jeg tvivler på at du reelt kan købe det
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 14:01
Det samme gælder for hifiklubben.se

Det findes på siden men kan ikke smides i kurven.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 15:08
Ja det havde jeg ikke lige prøvet. Men i følge siden skulle de havde det på lager i Bergen, Porsgrunn og Grimstad.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 16:36
Man kan købe det i Hifi-klubbens forretninger. Prøv at tage ind på Åboulevarden eller ring til dem, så kan de bestille et hjem til dig. Det koster 2999,- plus en licens til Audyssey. De yder ikke support på det. Det er i hvert fald hvad jeg er blevet oplyst da jeg ringede til der webshop for at spørge om det var var udgået fra sortimentet.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Man kan købe det i Hifi-klubbens forretninger. Prøv at tage ind på Åboulevarden eller ring til dem, så kan de bestille et hjem til dig. Det koster 2999,- plus en licens til Audyssey. De yder ikke support på det. Det er i hvert fald hvad jeg er blevet oplyst da jeg ringede til der webshop for at spørge om det var var udgået fra sortimentet.

Takker
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 20:06
Okay det skal prøves. Jeg har for cirka 1 måned siden haft ringet til HifiKlubbens webshop og der blev jeg oplyst at de ikke længere måtte sælge dem til private. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu