|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 04-November-2006 kl. 07:07 |
Jeg har søgt lidt på nettet, men synes ikke lige jeg kan finde et billede af pioneer 427XA's bagside. nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil gerne se hvor tilslutningerne sidder på skærmen, da jeg skal ud og finde et passende beslag dertil. |
|
But did you die?
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Prøv og se tråden Fælleskøb af Pioneer 2006 Plasma side 50 - i samme tråd et eller andet sted findes der også et link til manualen som du kan downl. |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Håkan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Taiwan Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Du kan se XD's baksida http://www.pioneer.se/se/download.jsp?dir=/images/products/p lasmatv/pioneer&filename=pdp427xd_detail2jpg.jpg&met hod=attachment, är ju nästan samma.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |