recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger denne harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger denne harddisk

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger denne harddisk
    Sendt: 16-November-2012 kl. 21:21
da printet er stået af, vil jeg høre om der er nogen der ligger inde med sådan en fætter.

Maxtor Diamondmax Plus 9 120gb ATA?

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 21:29
Måske. Skal kigge på arb. på mandag
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 22:30
Gå i gemmere for dig imorgen eftermiddag efter øvelse :)

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2012 kl. 13:19
Sorry for ot men mylle din indbakke er fyldt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2012 kl. 16:07
Var der slet ikke nogen, der lå inde med sådan et print! Øv

Træls, det er så alle mine billeder, der er væk.

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2012 kl. 17:44
Har en Maxtor  Diamondmax plus 9 160GB sata/150 HHD kan det bruges

Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:04
Aner det faktisk om den kan bruges, det er printet jeg skal, for at se om den kan fungere.

Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:00
djangs, du behøver ikke præcis den samme kasse. Du tager bare disken ud - tjekker om det er SATA eller IDE - Det er nok IDE, og så køber du en boks til sådan en på edbpriser - problem solved :-)
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:26
Det er jo ikke en ekstern disk han har. Det er en harddisk hvor printet er stået af. Jeg glemte faktisk at kigge sidste gang jeg skrev i tråden. Kan du ikke lægge et billede op af printet. så skal jeg kigge efter nytår.

/Jacob
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 09:19

Til top
Zagger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2009
Sted: Tusenæs
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zagger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 10:07
Oppo BDP-93
Nvidia Shield

Til top
Zagger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2009
Sted: Tusenæs
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zagger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 10:11
Hejsa.
Jeg har en harddisk magen til. Jeg skal bare se om den virker, det gør jeg i løbet af dagen.
Hvad vil du give for den hvis den virker.
Oppo BDP-93
Nvidia Shield

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu