|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Jo....For at præcicere kan jeg henføre til overskriften på mit link "ringetryk" Ligesom din ringeklok eller hornet på dit lokomotiv...Er kun aktiv når knappen holdes nede...
Redigeret af Patriarken - 06-April-2008 kl. 22:06 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
LOL godt forklaret :) |
|||
![]() |
|||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
||
Har samme udfordring som dig. Jeg bygger med hfx mini hvorfor jeg synes dette display ser rigtig godt ud: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=510521&menu=mediacenter Måske mm-vision kan skaffe det i en anden udformning hvis du ikke kan bruge det i hfx udgave.
|
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
Hejsa, jeg har kigget meget nøje på det display lige her http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?cPath=2 1_38_47&products_id=234 Men kom frem til jeg synes det var for usmart.. men det kan jo være jeg ændre mening, hvis jeg ikke kan finde noget andet.. |
|||
![]() |
|||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
||
Blu-Ray drevet kan jeg heller ikke finde en god løsning på. Det eneste jeg kan finde er Panasonic UJ-225 som iøvrigt også er en BD brænder. Prisen ....suk.... Det billigste jeg har set koster omkring $600 på e-bay, men hvis prisen ikke betyder så meget ser det da fint ud :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, det er det samme display jeg snakker om. Hvorfor er det usmart? Umiddelbart synes jeg det ser ret smart ud. Jeg har læst monteringsvejledningen igennem også og kan se at det burde fungere med en MS IR og fjernbetjening... i hvertfald er der instruktion til hvordan man monterer de dele ifm. displayet monteres i hfx mini.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Synes da det er meget pænt, men det er kun med blåt lys, jeg ville gerne have et display der kan lidt mere end det.. så vil jeg næsten hellere undvære.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det har jeg fundet, desværre har prisen lidt at sige.. 3000 kr er lidt mange penge, men jeg kan da overveje det, og håbe der kommer noget lidt billigere frem. det vare lidt tid før Min htpc bliver færdig alligevel |
|||
![]() |
|||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
||
Egnet Blu-Ray drev til en fornuftig pris? Kan også læse HD-DVD. Og brænde DVD. Men der er jo begrænsninger. Brænde Blu-Ray kan det jo ikke.
edbpriser.dk Redigeret af Ken_T - 07-April-2008 kl. 10:55 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Desværre med skuffe. Det skal være slot-in. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er nok bare uvidende, men hvad kan man med mere avancerede displays? Har du et link til de der OEM produkter du gerne vil have? Man skal vel også sikre sig at det er supportet af det media center software man vil benytte...
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeps har da et link her.. Det er som du kan se en hel del smartere, med touch og det hele.. medfølgende software som virker med Vista.. problemet er bare at det kun er OEM.. havde dog tænkt på at købe det her kabinet. og pille displayet ud og sætte det i mit eget hjemmebygget, bare ikke nogen billig løsning..
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |