recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger Div ting til hjemmelavet HTPC..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger Div ting til hjemmelavet HTPC..

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:03
Jo....For at præcicere kan jeg henføre til overskriften på mit link "ringetryk" Ligesom din ringeklok eller hornet på dit lokomotiv...Er kun aktiv når knappen holdes nede...

Redigeret af Patriarken - 06-April-2008 kl. 22:06
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:06

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Jo....For at præcicere kan jeg henføre til overskriften på mit link "ringetryk" Ligesom din ringeklok eller hornet på dit lokomotiv...

LOL godt forklaret :)

Til top
Habanero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

1. Et LCd display på ca 3,5-7 tommer til USB med software til PC.. jeg har set Imon/soundgraph laver et rigtig fedt et, men de sælges kun til OEM(snydere) kender i nogen steder der sælger sådan noget lignende??

Har samme udfordring som dig. Jeg bygger med hfx mini hvorfor jeg synes dette display ser rigtig godt ud: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=510521&menu=mediacenter

Måske mm-vision kan skaffe det i en anden udformning hvis du ikke kan bruge det i hfx udgave.

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Habanero Habanero skrev:

1. Et LCd display på ca 3,5-7 tommer til USB med software til PC.. jeg har set Imon/soundgraph laver et rigtig fedt et, men de sælges kun til OEM(snydere) kender i nogen steder der sælger sådan noget lignende??

Har samme udfordring som dig. Jeg bygger med hfx mini hvorfor jeg synes dette display ser rigtig godt ud: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ;varenr=510521&menu=mediacenter

Måske mm-vision kan skaffe det i en anden udformning hvis du ikke kan bruge det i hfx udgave.

Hejsa, jeg har kigget meget nøje på det display lige her http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?cPath=2 1_38_47&products_id=234

Men kom frem til jeg synes det var for usmart.. men det kan jo være jeg ændre mening, hvis jeg ikke kan finde noget andet..

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:32

Blu-Ray drevet kan jeg heller ikke finde en god løsning på. Det eneste jeg kan finde er Panasonic UJ-225 som iøvrigt også er en BD brænder. Prisen ....suk.... Det billigste jeg har set koster omkring $600 på e-bay, men hvis prisen ikke betyder så meget ser det da fint ud :)

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2008 kl. 22:37
Ja, det er det samme display jeg snakker om. Hvorfor er det usmart? Umiddelbart synes jeg det ser ret smart ud. Jeg har læst monteringsvejledningen igennem også og kan se at det burde fungere med en MS IR og fjernbetjening... i hvertfald er der instruktion til hvordan man monterer de dele ifm. displayet monteres i hfx mini.
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 07:37

Ja, det er det samme display jeg snakker om. Hvorfor er det usmart? Umiddelbart synes jeg det ser ret smart ud. Jeg har læst monteringsvejledningen igennem også og kan se at det burde fungere med en MS IR og fjernbetjening... i hvertfald er der instruktion til hvordan man monterer de dele ifm. displayet monteres i hfx mini.

Synes da det er meget pænt, men det er kun med blåt lys, jeg ville gerne have et display der kan lidt mere end det.. så vil jeg næsten hellere undvære..

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 07:39

Blu-Ray drevet kan jeg heller ikke finde en god løsning på. Det eneste jeg kan finde er Panasonic UJ-225 som iøvrigt også er en BD brænder. Prisen ....suk.... Det billigste jeg har set koster omkring $600 på e-bay, men hvis prisen ikke betyder så meget ser det da fint ud :)

Ja det har jeg fundet, desværre har prisen lidt at sige.. 3000 kr er lidt mange penge, men jeg kan da overveje det, og håbe der kommer noget lidt billigere frem. det vare lidt tid før Min htpc bliver færdig alligevel

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 10:50
Egnet Blu-Ray drev til en fornuftig pris? Kan også læse HD-DVD. Og brænde DVD. Men der er jo begrænsninger. Brænde Blu-Ray kan det jo ikke.

edbpriser.dk

Redigeret af Ken_T - 07-April-2008 kl. 10:55
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 11:32

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Egnet Blu-Ray drev til en fornuftig pris? Kan også læse HD-DVD. Og brænde DVD. Men der er jo begrænsninger. Brænde Blu-Ray kan det jo ikke.

edbpriser.dk

Desværre med skuffe. Det skal være slot-in.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 11:46

Synes da det er meget pænt, men det er kun med blåt lys, jeg ville gerne have et display der kan lidt mere end det.. så vil jeg næsten hellere undvære..

Jeg er nok bare uvidende, men hvad kan man med mere avancerede displays? Har du et link til de der OEM produkter du gerne vil have?

Man skal vel også sikre sig at det er supportet af det media center software man vil benytte...

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 19:59

Jeg er nok bare uvidende, men hvad kan man med mere avancerede displays? Har du et link til de der OEM produkter du gerne vil have?

Man skal vel også sikre sig at det er supportet af det media center software man vil benytte...

Jeps har da et link her..
http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/oem6.aspx?topMenu=2& amp;subMenu=1&leftMenu=46

Det er som du kan se en hel del smartere, med touch og det hele.. medfølgende software som virker med Vista.. problemet er bare at det kun er OEM.. havde dog tænkt på at købe det her kabinet.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409955 

og pille displayet ud og sætte det i mit eget hjemmebygget, bare ikke nogen billig løsning..

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu