|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Som han også skrev, det skal være med slot in, også har jeg slet ikke plads til et fuld størrelse drev.. det skal være tyndt som et drev til notebook.. |
||
![]() |
||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
OK, det ser også cool ud. Det kan desværre ikke sidde i en hfx mini, så ingen touch screen her. Noget andet er, tror du at du i virkeligheden vil bruge den touch-funktion særlig meget? Jeg mener, man vil vel helst bare sidde henslængt i sofaen og trylle med fjernbetjeningen. Hvis du overvejer at betale 2800 for kabinettet for at få det display, er du ved at være tæt på et slim slot-in Blu-Ray drev - endda brænder, som du også jagter! Men ok, du kan måske afhænde kabinettet for lidt håndører efter displayet er fjernet.
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Hehe jeg ved godt at give 2800 for det er lidt sygt.. måske kunne man få nogen håndøre for kabinettet bagefter, men sikkert ikke meget da det display ligesom er det eneste rigtig fede ved kabinettet.. Jeg havde overvejet det, men synes alligevel det var for meget, men havde det kostet under 2000 kr havde jeg gjort det.. der er sp meget blær over det display, selvom man ikke bruger det så meget |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Af ren nysgerrighed hvad bruger i de displays til?
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
For mit vedkommende, skal det se godt ud, jeg ville faktisk lave den uden display, men pga. opbygningen kommer det til at se underligt ud med en firkantet boks uden noget på overhoved, der kan et display gøre hele en del pænere.. også må displayet gerne være flot.. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ok....Altså lir....
|
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
hehe ja mest lir.. |
||
![]() |
||
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
for mit vedkommende er det for at kunne styre centeret uden at tænde skærmen - musikafspilning.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fair nok fra sofaen eller? |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps fra sofaen, så jeg er ligeglad med touch :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |