recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger Div ting til hjemmelavet HTPC..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger Div ting til hjemmelavet HTPC..

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 20:02

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Egnet Blu-Ray drev til en fornuftig pris? Kan også læse HD-DVD. Og brænde DVD. Men der er jo begrænsninger. Brænde Blu-Ray kan det jo ikke.

edbpriser.dk

Som han også skrev, det skal være med slot in, også har jeg slet ikke plads til et fuld størrelse drev.. det skal være tyndt som et drev til notebook..

Til top
Habanero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2008
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

[

Jeps har da et link her..
http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/oem6.aspx?topMenu=2& amp; amp;subMenu=1&leftMenu=46

Det er som du kan se en hel del smartere, med touch og det hele.. medfølgende software som virker med Vista.. problemet er bare at det kun er OEM.. havde dog tænkt på at købe det her kabinet.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409955 

og pille displayet ud og sætte det i mit eget hjemmebygget, bare ikke nogen billig løsning..

OK, det ser også cool ud. Det kan desværre ikke sidde i en hfx mini, så ingen touch screen her.

Noget andet er, tror du at du i virkeligheden vil bruge den touch-funktion særlig meget? Jeg mener, man vil vel helst bare sidde henslængt i sofaen og trylle med fjernbetjeningen.

Hvis du overvejer at betale 2800 for kabinettet for at få det display, er du ved at være tæt på et slim slot-in Blu-Ray drev - endda brænder, som du også jagter! Men ok, du kan måske afhænde kabinettet for lidt håndører efter displayet er fjernet.

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Habanero Habanero skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

[

Jeps har da et link her..
http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/oem6.aspx?topMenu=2& amp; amp; amp;subMenu=1&leftMenu=46

Det er som du kan se en hel del smartere, med touch og det hele.. medfølgende software som virker med Vista.. problemet er bare at det kun er OEM.. havde dog tænkt på at købe det her kabinet.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409955 

og pille displayet ud og sætte det i mit eget hjemmebygget, bare ikke nogen billig løsning..

OK, det ser også cool ud. Det kan desværre ikke sidde i en hfx mini, så ingen touch screen her.

Noget andet er, tror du at du i virkeligheden vil bruge den touch-funktion særlig meget? Jeg mener, man vil vel helst bare sidde henslængt i sofaen og trylle med fjernbetjeningen.

Hvis du overvejer at betale 2800 for kabinettet for at få det display, er du ved at være tæt på et slim slot-in Blu-Ray drev - endda brænder, som du også jagter! Men ok, du kan måske afhænde kabinettet for lidt håndører efter displayet er fjernet.

Hehe jeg ved godt at give 2800 for det er lidt sygt.. måske kunne man få nogen håndøre for kabinettet bagefter, men sikkert ikke meget da det display ligesom er det eneste rigtig fede ved kabinettet..

Jeg havde overvejet det, men synes alligevel det var for meget, men havde det kostet under 2000 kr havde jeg gjort det.. der er sp meget blær over det display, selvom man ikke bruger det så meget

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:22
Af ren nysgerrighed hvad bruger i de displays til?
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:27

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Af ren nysgerrighed hvad bruger i de displays til?

For mit vedkommende, skal det se godt ud, jeg ville faktisk lave den uden display, men pga. opbygningen kommer det til at se underligt ud med en firkantet boks uden noget på overhoved, der kan et display gøre hele en del pænere.. også må displayet gerne være flot..

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:33
Ok....Altså lir....
Mit Setup
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:36

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Ok....Altså lir....

hehe ja mest lir..

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:39
for mit vedkommende er det for at kunne styre centeret uden at tænde skærmen - musikafspilning.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Habanero Habanero skrev:

for mit vedkommende er det for at kunne styre centeret uden at tænde skærmen - musikafspilning.

Fair nok fra sofaen eller?
Mit Setup
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 00:13
Jeps fra sofaen, så jeg er ligeglad med touch :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu