recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger en god mus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger en god mus

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger en god mus
    Sendt: 04-April-2014 kl. 00:09
Bare af ren nysgerrighed så vil jeg lige høre, hvad I kære brugere herinde kan anbefale af gode trådløse muse til min iMac? Jeg kan simpelthen ikke bruge den Magic Mouse som hører med, den ligger ikke godt til min hånd.

Jeg har en Logitec MX518 og en MS Intelli 3.0, så vil gerne se om jeg kan finde noget lignende. Og gerne trådløs, hvis det kan la' sig gøre.

Budget omkring de 500 kr.

Jeg ved godt jeg bare selv kan lede efter en, men vil gerne høre hvad I bruger :)
          
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 00:15
Logitech MX Anywhere.

Også til en iMac, da Magic Mouse er et designikon, mere end den er en mus.


Redigeret af rasmusvn - 04-April-2014 kl. 01:10
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 00:42
Ja præcis. Den Magic Mouse giver mig godt nok nogle problemer!

Når vi er i gang, hvad fås der så af trådløse tastature, der også kan bruges til iMac så man stadig kan bruge de funktioner (æbletasten osv.).
          
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 00:51
http://www.logitech.com/da-dk/product/wireless-solar-keyboard-k750-mac?crid=1489

Jeg er selv vældig tilfreds, normale tastaturer kan vist nok udnytte mac-genveje via tastekombinationer/alternative taster.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 10:20
Ej hvor fedt, og det virker også til iMac og er oven i købet pænt at se på :) Tak for tippet.

Solenergien må virker fint indenfor når du skriver du er tilfreds med det?
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 11:22
mine forældre har det alm. 750K og virker særdeles fortrinligt. - det kan lades af en alm skrivebordslampe også. - Så det behøver ikke engang sollys.
Men vil tilslutte mig Rasmusvn med logitech musen. Nothing gets even close.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 17:24
logitech M505 synes jeg er rigtig god. Dog en udgået model.
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 17:45
Jeg var selv lidt skeptisk ift., hvordan det ville virke med de solceller, men der har ingen problemer været. Batteriniveauet har vist aldrig rigtig forladt 100%.

Mit tastatur står foran en 27" skærm og et vindue.

På en gråvejrsdag ser det ud som følger:


På dage med solskin står den i +250.

Gad vide om det er ved at udgå, eller om Logitech bare holder udsalg?


Redigeret af rasmusvn - 04-April-2014 kl. 17:45
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 20:57
Jeg har egentlig først set på en Logitech MX510, men I siger altså at Anywhere er den bedste? Det er der ikke noget at diskutere eller? Hvad er det der gør at den er bedre? Findes Anywhere ikke i hvid? Cry

Mht. det tastatur du snakker om Claus? Logitech K750, har jeg så fundet det korrekte her til Mac med æbletasten?


Redigeret af ladiesman217 - 04-April-2014 kl. 21:04
          
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 22:44
http://https://www.komplett.dk/roccat-savu-hybrid-gaming-mouse/745946

En mus der kun på det varmeste kan anbefales! (eneste minus er den mangler knapper til at skifte senstivity på)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2014 kl. 23:30
nu er k750 ved at være et temmelig gammelt keyboard. Det er lige knap 2 år gammelt, så der er en ret stor chance/risiko for at det rent faktisk vil komme i en ny udgave. Det har været en mega sællert, så mon ikke de vil kigge på at lave noget lignende igen. Solcellerne var i hvert fald et nøglepunkt for salget igennem lang tid. Alene det faktum at folk ikke har haft brug for at oplade eller genoplade eller skifte batterier er generelt noget folk tager til sig. :-)
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 00:12
jeg har en Logitech performance MX super god mus
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu