|
Søger en kompakt CD afspiller ? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
HIFI fra NAS intet problem
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Nu linker trådstarter bare til en afspiller med en listepris på 999,- Kan sikkert findes billigere.
Han ejer en denon 1912, som er en glimrende forstærker. Den er bare ikke high end Hifi. Mener ikke den kan køre udenom DA konverteren som din Pioneer kan.
Jeg skriver også i et andet indlæg at en god CD afspiller kræver en god(dyr) forstærker.
Skal vi endelig ud i high end hifi lyd fra CD vil jeg klart anbefale en stereo forstærker.
Tror bare ikke det er der trådstarter vil hen.
|
|||
![]() |
|||
amh09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
||
Nu linker trådstarter bare til en afspiller med en listepris på 999,- Kan sikkert findes billigere.
Han ejer en denon 1912, som er en glimrende forstærker. Den er bare ikke high end Hifi. Mener ikke den kan køre udenom DA konverteren som din Pioneer kan.
Jeg skriver også i et andet indlæg at en god CD afspiller kræver en god(dyr) forstærker.
Skal vi endelig ud i high end hifi lyd fra CD vil jeg klart anbefale en stereo forstærker.
Tror bare ikke det er der trådstarter vil hen.
Du har helt ret i dine antagelser ![]() Jeg er godt klar over at mit bestående udstyr ikke er high-end hifi - og jeg er bestemt ikke ude efter at købe noget som er over kill. Jeg ønsker ikke at investere i et heftigt stereo setup - det er behovet slet ikke til. Jeg er ude efter noget som passer til mit bestående udstyr, og som giver en fornuftig lyd på en ukompliceret måde. mvh Andreas
|
|||
Udstyr:
Denon AVR-1912 Dali Lektor 6 fronter XTZ 99 W12.16 Sub Dali Lektor LCR center Dali Lektor 1 baghøjttalere |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Husk bare at tjekke den maskine du køber har digital udgang. De fleste Bluray har både Hdmi og coaixal udgange. Spdif kan også bruges til din forstærker.
Hvis jeg var dig vil købe en bluray afspiller, men du bestemmer naturligvis selv.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det ville jeg så ikke anbefale af de grunde jeg tidligere har beskrevet. Uanset anlæg, bør man købe en afspiller der passer til formålet. Der fås sikkert billige CD afspillere også
|
|||
![]() |
|||
amh09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
||
Der fås masser af CD afspillere som prismæssigt kunne være interessante - men alle dem jeg har set, er 43.5 cm brede... mvh Andreas |
|||
Udstyr:
Denon AVR-1912 Dali Lektor 6 fronter XTZ 99 W12.16 Sub Dali Lektor LCR center Dali Lektor 1 baghøjttalere |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
||
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspiller/BDPS1500B/sony-blu-ray-afspiller-bdp-s1500-sort#tab-specs
499.- fra i morgen |
|||
![]() |
|||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
||
Vær opmærksom på at nogle BD afspillere er et mareridt at bruge uden en skærm fordi displayet på afspilleren er lille bitte. Min Philips BD er omtrent umulig at betjene uden en tændt skærm.
|
|||
![]() |
|||
||
God pointe - hvis jeg kigger på Sony modellerne, så ser de ud til slet ikke at have noget display - det er lig med total diskvalifikation. mvh Andreas |
|||
Udstyr:
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
||
Den "detalje" havde jeg ikke lige tænkt på! ![]() |
|||
![]() |
|||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
||
Du er ikke den eneste kan jeg se :-) |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Nu er DVD og BD afspillere jo også beregnet til at TVet er tændt, så et Display er jo egentligt unødvendigt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |