|
Søger: erfaring med windows på Mac |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vmware fusion er klart alle pengene værd.
|
|
![]() |
|
hunterSEG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Kører selv med dual boot på min Macbook pro late 2008.
Det er nemt at installere, bare husk at have apple installationsdisken klar, da du sikkert skal bruge driverne derfra. Windows virker som det skal. Et par ting "dårlige" ting. Min computer bliver noget varm, og bruger noget mere batteri, men nu kører den også med et dedikeret grafikkort. Man skal lige huske et windows tastatur layout, for ikke alle tegn sidder samme sted. (dog kom jeg lige på at man i windows måske kan vælge et mac tastatur, det skal jeg lige selv prøve at se på)
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Apple bruger ikke installation DVD diske mere, mener den sidste var 10.6
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Jeg har store problemer med bootcamp og Thunderbolt. Windows detekterer kun dette skærmkort/skærm under boot, så du kan ikke koble eksterne skærme/vga-dongle til og fra uden at boote Windows.
Mht. Projektor har jeg løst det ved at købe en USB til VGA adapter isf Apples egen, men skal stadig boote maskinen når den bliver sat til mit Thunderbolt display. Redigeret af renep - 28-November-2013 kl. 07:38 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
renep - er det win8 du bruger? - der er problemer med fastboot feature'n i win8 og kan løses ved at disable fastboot i win8 - ingen umiddelbar løsning i win7.
https://discussions.apple.com/message/23297965#23297965 Men så kan man jo heldigvis "bare" virtualisere sin bootcamp og køre den sammen med OSX på samme tid. |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Problemet er til stede i både Win7, 8 og nu 8.1 Med Win8 har jeg også oplevet at jeg måtte boote tilbage i OSX for igen at få kontakt til Thunderbolt skærmen, hvis maskinen havde været bootet som stand-alone. Der er nok det fast-boot du nævner, så det vil jeg kigge på. Tak for oplysningen. Jeg skal også kunne teste med nogle vm-ware maskiner oven på min Windows, så det går nok ikke med OSX som host OS. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hmmm - hvorfor overhovedet køre vmware workstation ovenpå en windows hvis du har fusion som er det samme - bare til OSX - De virtuelle maskiner er jo fløjtende ligeglade med hvad det er for en HOST de kører på. (bare der er nok ram.)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |