|
Søger erfaringer med midt-data.dk |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 13:19 |
Har købt masser af PC løsdele hos Midtdata i Viborg. Kan kun anbefales. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Klausens
Bruger Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 14:56 |
Har også købt min fladskærm i Midt-data's butik i Viborg, og der var ingen problemer der, de var meget professionelle...
Har også købt et Logitech Z-5500 surroundanlæg, som gik i stykker efter to måneder, det ombyttede butikken til et nyt med det samme Var virkelig overrasket over at det ikke skulle reppes, men var mega glad for den suveræne service!!! Så de kan 110 % anbefales! |
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 15:18 |
PC-netto er i øvrigt ejet af Midtdata: http://www.electronic-supply.dk/article/view.html?id=10394 Jeg har altid været glad for at handle hos Midtdata. |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 15:55 |
Det er Getmore også. What's your point? |
|
Smurf
Super bruger Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 08:01 |
E-mærket skal tages med et meget stort gran salt. Mærket er IKKE et udtryk for at butikken overholder købeloven enddog ved hvilke krav der er. Midt-data har jeg haft rigtigt meget med at gøre og deres hardware til computere er der ingen slinger i valsen på. Når det kommer til returforsendelser af større genstande overholder hverken midt-data eller pc-netto købeloven. E-mærket er gjort opmærksomme på det - jeg har endda fået svar på disse henvendelser, men de har stadig ikke rettet deres praksis. Mit råd til folk der skal købe hi-fi dele er, lad jer ikke lokke af de noget billigere priser hardware forhandlere lokker med, det er i 90 % parallelimport og de kender ikke (lader som om de ikke gør i hvertfald) reglerne for transport ved reperation /fejl / mangler. Et andet råd er at glemme alt om emærket, desværre er fonden bag mærket mere tilbøjelige til at give en, en sludder for en sladder selvom de påstår det modsatte. Hold jer til butikker der lever af Hi-fi og ikke blot har det som "biprodukt"og tjek andres oplevelser med disse butikker. Der findes ud af dem jeg selv lige er klar over fx. geco.dk, Cinemagic.dk de tager i hvertfald deres service meget alvorligt og der findes naturligvis flere. :) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
JFalkenberg
Super bruger Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
Sendt: 21-December-2007 kl. 17:30 |
Jeg er har meget hardware gennem årene, dog ikke TV ol. De har mine fulde anbefalinger |
|
kometgirl
Junior bruger Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 06-Februar-2008 kl. 17:07 |
Ved godt dette er lidt out datet.. men vil bare tilføje mine erfaringer med AALBORG afdelingen. Mage til uprofessionelle ansatte skal man desværre lede længe efter. Det er desværre en ommer. .og gider ikke mere at bruge min tid derinde. Dog har jeg intet at sige til de andre to afdelinger som jeg også tit har benyttet. Derfor kører jeg gerne til enten Viborg eller Århus hvis jeg skal handle i Midt-data. Kørslen betyder for mit vedkommende ikke noget.. Det er da naturligvis træls at jeg ikke kan nøjes med den butik der ligger 10 km. fra hvor jeg bor. .. |
|
fck_seydel
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 12:22 |
Er Ålborg afdelingen så dårlig`?
|
|
fck_seydel
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 12:23 |
For jeg skal købe nogle højtalere jeg har fået øje på i deres butik x-210 logitech.
|
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 22:27 |
Følgende nyhedsartikel om Midt-Data på CRN kan muligvis have interesse: |
|
J. Nielsen
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 30-Maj-2008 kl. 19:22 |
Jeg har også handlet med Midt-data og jeg har udelukket haft dårlige erfaringer. Jeg har kun fået det indtryk at det er syndler folk der står bag virksomheden og det er en virksomhed der passer lige til DRs Kontakt program!
Jeg vil bestemt ikke anbefale nogen at købe noget hos Midt-data Læs mere på min blog - Mr. J |
|
ipk
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 02:22 |
Jeg har igennem årene siden 1999 gennemsnitlig handlet med Midt-data 5 gange i løbet af året og der har aldig været problemer med reklamationer. Helt ærlig, jeg synes du er kørt helt af sporet med den kritik, et firma er ikke automatisk svindlere fordi de ved en fejl oplyser en forkert pris på en vare. |
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |