|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 30-August-2006 kl. 17:56 |
Det er lidt uden for Recordere, men er teknisk.
Jeg leder efter et forum hvor man kan få hjælp til nogle borehammere.. med andre ord et "håndværker forum" - Det er Bosch GBH 2-24 DFP - Virker kun på 1/4 kraft - Kullene er fine - Kun interesseret hvis du VED hvad du snakker om ( er ikke interesseret i "gør-det-selv" folk der tror de ved noget (undskyld, men har brug for folk der ved noget, og ikke tror)) - handydating.dk er ikke et forum Som du sikker kan læse, så har jeg fået flere "råd" uden at kunne henvise mig til et forum... Håber der er nogen som kan hjælpe... |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
spørg evt. på byggekram.dk Har selv fået brugbar hjælp derfra flere gange. p.s er det en Pneumatisk hammer..denne Bosch? Leo. |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Nej, alm 230v
|
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... En "borehammer" er en "pneumatisk bore/mejsle maskine", fås i mange størrelser ellers hedder det en "slagboremaskine" og begge er til 230V. Der findes også en model der hedder en "tryklufts hammer", men det er noget helt andet. |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
Hej Draco Her er måske noget du kan bruge |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
KoRREKT.......jeg burde måske have spurgt:Er det en ELEKTRO- PNEUMATISK hammer!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |