|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 11-Maj-2008 kl. 16:39 |
Hej drengene, Har tidligere hentet gode råd herinde, så jeg prøver da lige igen ;) Jeg står og vil gerne købe et nyt anlæg men ønsker ikke noget vanvittigt stort. Har set mig lun på nedenstående fra Harman/Kardon. Men til min skræk, ser jeg at der kun er mini-jack og noget video S tilslutninger :( Det som jeg er ude efter men bare ikke kan finde er noget småt som den Harman/Kardon med ipod docking, men som stadig leverer ok lyd til en lille stue. Samtidig skal jeg kunne sætte mit fjernsyn, computer og Xbox360 til. Er det et helt umuligt ønske? Hverken Fona, Merlin eller Elgiganten kan hjælpe mig :( På forhånd tak :) |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Har iøvrigt kiggede på diverse Yamaha modeller, som er voldsomt fede men desværre lidt for dyre.
|
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
kamj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hvad med sådan en fætter. http://www.teac.co.uk/2007site/pages/product_pages/reference /pop_DR-H300DAB.html |
|
![]() |
|
![]() |
Ser sørme lækker ud.. men dyr. Kan den fås i Danmark?
|
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |