|
Søger et Pana 65vt60 (gerne i nærheden af KBH) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:21 |
Er der nogen som står og ønsker at udskifte ovenstående tv og er det i rigtig god stand - Så må i (du) meget gerne kontakte mig med en pris, stand og leverings- / afhentningsmuligheder.
Jeg er til at snakke med, så vær ikke bange for at tage fat i mig selvom vi som udgangspunkt rent prismæssigt er et stykke fra hinanden. ![]() OBS: Umiddelbart har jeg ingen varevogn jeg kan hente tv'et med, så det vil være en fordel hvis der kunne arrangeres transport. Mvh Kenzo85
Redigeret af Kenzo85 - 12-November-2015 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg har selv været på udkig efter en 65" Pana plasma gennem noget tid og nok også droppet det igen. Du skal være klar på at give en meget høj pris for en skærm der har et par år på bagen med risiko for nedbrud Et eksempel er den VT60 på dba til 22000 kr ![]() Bare til info.
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Tak for info René - Det lyder vildt helt! Jeg anbefalede min kammerat at sit for små 20 k for nyt (hos forhandler uden special rabat) i sin tid. Tænker at en pris på 100-150 kr pr tomme må være rimeligt for et udgået tv.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nu er der måske specielle årsager til at vil have et VT60. Men hvorfor ikke tage tyren ved hornene, og kigge på et af de bedre UHD LED. Nogle af dem - og her specielt VA paneler giver efter min bedste overbevisning en billedoplevelse tæt på VT60.
Er du i tvivl, så smut lige forbi mit 55CX800E - du kender jo adressen.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Tak for opfordringen John. Men for mig er det mest interessante et brugt VT60 eller et Pana OLED gen3 eller højere, som stortset er fri for børne sygdomme. Input Lag har også meget at sige btw.
|
|
![]() |
|
Du skal være velkommen til at kontakte mig - Jeg leder fortsat.!
|
|
![]() |
|
Nogen som står og mangler en aftager til et Panasonic 65vt60?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |