recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger et Pana 65vt60 (gerne i nærheden af KBH)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger et Pana 65vt60 (gerne i nærheden af KBH)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger et Pana 65vt60 (gerne i nærheden af KBH)
    Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:21
Er der nogen som står og ønsker at udskifte ovenstående tv og er det i rigtig god stand - Så må i (du) meget gerne kontakte mig med en pris, stand og leverings- / afhentningsmuligheder. 

Jeg er til at snakke med, så vær ikke bange for at tage fat i mig selvom vi som udgangspunkt rent prismæssigt er et stykke fra hinanden. Smile

OBS: Umiddelbart har jeg ingen varevogn jeg kan hente tv'et med, så det vil være en fordel hvis der kunne arrangeres transport. 

Mvh Kenzo85

Redigeret af Kenzo85 - 12-November-2015 kl. 12:07
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 14:24
Hej.

Jeg har selv været på udkig efter en 65" Pana plasma gennem noget tid og nok også droppet det igen.

Du skal være klar på at give en meget høj pris for en skærm der har et par år på bagen med risiko for nedbrud
Et eksempel er den VT60 på dba til 22000 kr Dead

Bare til info.
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af René M René M skrev:

Hej.

Jeg har selv været på udkig efter en 65" Pana plasma gennem noget tid og nok også droppet det igen.

Du skal være klar på at give en meget høj pris for en skærm der har et par år på bagen med risiko for nedbrud
Et eksempel er den VT60 på dba til 22000 kr Dead

Bare til info.

Tak for info René - Det lyder vildt helt! 

Jeg anbefalede min kammerat at sit for små 20 k for nyt (hos forhandler uden special rabat) i sin tid. 

Tænker at en pris på 100-150 kr pr tomme må være rimeligt for et udgået tv. 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 11:38
Nu er der måske specielle årsager til at vil have et VT60. Men hvorfor ikke tage tyren ved hornene, og kigge på et af de bedre UHD LED. Nogle af dem  - og her specielt VA paneler giver efter min bedste overbevisning en billedoplevelse tæt på VT60.

Er du i tvivl, så smut lige forbi mit 55CX800E - du kender jo adressen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu er der måske specielle årsager til at vil have et VT60. Men hvorfor ikke tage tyren ved hornene, og kigge på et af de bedre UHD LED. Nogle af dem  - og her specielt VA paneler giver efter min bedste overbevisning en billedoplevelse tæt på VT60.

Er du i tvivl, så smut lige forbi mit 55CX800E - du kender jo adressen.

Tak for opfordringen John. Men for mig er det mest interessante et brugt VT60 eller et Pana OLED gen3 eller højere, som stortset er fri for børne sygdomme.  Input Lag har også meget at sige btw.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 10:52
Du skal være velkommen til at kontakte mig - Jeg leder fortsat.!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 16:22
Nogen som står og mangler en aftager til et Panasonic 65vt60? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu