|
Søger: fysisk lille forstærker ell. måske soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2016 kl. 18:52 |
Vælger at poste i Surround, selvom jeg godt kan nøjes med stereo, men det jeg søger er en forstærker der er fysisk lille.
Den skal som minimum have optisk lyd ind, men et par HDMI ind og en ud vil ikke skade (derfor er det nok mest sandsynligt, at det er en surroundreceiver). Det er til lidt bedre lyd end min mors tv giver. Men gerne i den prisbillige ende, gerne brugt. Det kan måske også være en soundbar jeg søger. I så fald skal den også være billig, men her er højttalerne jo indbygget, så her skal det altså stadig være "god lyd". Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 05-Marts-2016 kl. 18:54 |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor dyrt er billigt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Det afhænger af, hvad jeg får for de penge. Men det er ikke en soundbar til 1500kr eller mere jeg leder efter. Hvis det er en lille forstærker, så har jeg højttalere at sætte til, og den tænker jeg ikke der skal smides meget mere end 5-600kr for (brugt) Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det bliver ikke meget du kan få for de penge, ved faktisk ikke hvad du kan få for 5-600, udover en brugt Stereo forstærker eller lille Soundbar,næppe noget med HDMI, men de ting der kræver det kan jo tilsluttes TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |