recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger: fysisk lille forstærker ell. måske soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger: fysisk lille forstærker ell. måske soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger: fysisk lille forstærker ell. måske soundbar
    Sendt: 05-Marts-2016 kl. 18:52
Vælger at poste i Surround, selvom jeg godt kan nøjes med stereo, men det jeg søger er en forstærker der er fysisk lille.
Den skal som minimum have optisk lyd ind, men et par HDMI ind og en ud vil ikke skade (derfor er det nok mest sandsynligt, at det er en surroundreceiver).

Det er til lidt bedre lyd end min mors tv giver.
Men gerne i den prisbillige ende, gerne brugt.

Det kan måske også være en soundbar jeg søger.
I så fald skal den også være billig, men her er højttalerne jo indbygget, så her skal det altså stadig være "god lyd".

Mvh Michael

Redigeret af Maggerholm - 05-Marts-2016 kl. 18:54
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 19:27

Hvor dyrt er billigt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvor dyrt er billigt.

Det afhænger af, hvad jeg får for de penge.
Men det er ikke en soundbar til 1500kr eller mere jeg leder efter.
Hvis det er en lille forstærker, så har jeg højttalere at sætte til, og den tænker jeg ikke der skal smides meget mere end 5-600kr for (brugt)

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 20:49

Det bliver ikke meget du kan få for de penge, ved faktisk ikke hvad du kan få for 5-600, udover en brugt Stereo forstærker eller lille Soundbar,næppe noget med HDMI, men de ting der kræver det kan jo tilsluttes TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu