recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger gode råd om bredbånd-telefoni-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger gode råd om bredbånd-telefoni-tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusapt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Januar-2009
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Søger gode råd om bredbånd-telefoni-tv
    Sendt: 16-Februar-2009 kl. 16:32
Hejsa folkens.

Markedet inden for disse områder bliver sværer og svære og finde rundt i :S

Lige pt. er min udbyder ACN inden for telefoni, yousee inden for tv(kabel), og bredbånd inden for aplus.

Men der er efterhånden lavet så mange tilbud rundt omkring dog kan man blive taget i røven overalt hvis man ikke forhører sig om ting ;).. de har jo lært hvordan man snyder folk :).

Så ville hører hvad folk herinde gør :).. er måske lidt utryg ved at trække både tv,telefoni samt bredbånd gennem internettet, da jeg selv kender til hvor hurtigt det kan gå eller hvor ofte det lige har det med at blive sløvt i en times tid :)

Nogle som feks kan anbefale TDC hometrio til 399,- pr. måned (lyder umiddelbart billigt i mine øre :)

/rasmusapt
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af rasmusapt rasmusapt skrev:

Hejsa folkens.

Markedet inden for disse områder bliver sværer og svære og finde rundt i :S

Lige pt. er min udbyder ACN inden for telefoni, yousee inden for tv(kabel), og bredbånd inden for aplus.

Men der er efterhånden lavet så mange tilbud rundt omkring dog kan man blive taget i røven overalt hvis man ikke forhører sig om ting ;).. de har jo lært hvordan man snyder folk :).

Så ville hører hvad folk herinde gør :).. er måske lidt utryg ved at trække både tv,telefoni samt bredbånd gennem internettet, da jeg selv kender til hvor hurtigt det kan gå eller hvor ofte det lige har det med at blive sløvt i en times tid :)

Nogle som feks kan anbefale TDC hometrio til 399,- pr. måned (lyder umiddelbart billigt i mine øre :)

/rasmusapt


Ja, jeg har prøvet fri telefon hos TDC ADSL og nu er jeg skiftet til Fullrate, også med fri telefoni. Det virker hos begge og har altid gjort det. Tydelig gengivelse hos begge. Også det jeg siger.

Jeg kender ikke din oplevelse af sløvhed på nettet, kunne det skyldes at du har trådløst net og at nogen bruger det uden at du ved det? Vigtig at sikre sig.

Og Trio skulle du læse om, det er udsat for en del kritik, selv om det lyder billigt. Der står en del om det på recordere.dk. Du kunne nok finde en del hvis du bruger søgefunktionen. Det ville jeg gøre.

Til top
rasmusapt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Januar-2009
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 17:06
takker for et hurtigt svar :)

lige pt har jeg som sådan ingen problemer, udover jeg tror der er mulighed for det hele kunne gøres billigere.

Har siddet lidt og kigget på tdc hometrio og må sku erkende at ja det kan betale sig hvis man bor alene :).. dog har jeg læst mig til at det bliver en dyr fornøjelse hvis man har 4 fjernsyn :)

var vist 59 kr/pr md. for hvert ekstra fjernsyn hvis man ville have mulighed for at se forskellige kanaler på hver af tvene.. og det er vel derfor man har flere fjernsyn fordi man ikke vil se det samme :)..
Lige pt modtager vi tv-signalet fra yousee og med fuldpakken får vi derved både tv2 og deres tvillingekanaler samt tv3 og deres tvillinge kanaler med (-tv1000 kanaler).. hvilket man skal købe udover hos tdc hometrio :D.. så allerede der har man pludset godt og vel 300 kr/md ud over de 399 kr :D..

Var nu bare mere for at hører hvad i andre gjorde :).. er sikker på de fleste er interreseret i at få mest for pengene og derfor har undersøgt markedet godt og grundigt :).

Skal siges at vi her i hustanden stort set har min. 1 tv samt 1 computere(med internet) kørende i døgndrift og bruge fastnet tlf. meget ;).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu