recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger hjælp fra elektroniknørd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger hjælp fra elektroniknørd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger hjælp fra elektroniknørd
    Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 09:15
Jeg har en forstærker til en buttkicker som er død. Jeg tror bare det er nogle caps eller strømforsyningen. Jeg overvejer at købe en ny, men det er dyrt. 

Jeg tænkte om der var en herinde, som ville kunne lave fejlsøgning og evt fikse den. Jeg har fået tilsendt diagrammet til den fra producenten, så det vil måske hjælpe vedkommende. 
Det er denne, der er tale om: http://www.thebuttkicker.com/bka1000-n

Jeg bor i Aalborg, og kan komme forbi med den.
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 02:13
Første skridt er at åbne den op og se efter om der er nogle tydelige ting - sprængt kapacitor (se efter nogle der buler op i toppen, eller er direkte revnede), løse forbindelser, eller områder der ser brunlige/brændte ud.

Prøv evnt at spørge på hifi4all, da der er mange gør det selv folk inden for den genre på den side.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 12:05
tak for tippet med hifi4all
HAr åbnet den og der er ikke umiddelbart noget der tyder på caps der buler op - det havde ellers været til at forholde sig til...
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 14:20
Der er også flere hi fi grupper på facebook, hvor du kan prøve om der er held med at finde en som kan kigge på den.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Jeg bor i Aalborg, og kan komme forbi med den.

Helt til Hammel?
I så tilfælde vil jeg da godt kigge på den....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 09:57
Jeg har oprettet en tråd på hifi4all men uden det store held endnu.
Vil tjekke om der er noget på facebook.

Klaus, Hammel kunne måske godt gå an. Jeg vender lige tilbage. Tak for dit indlæg Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu