|
Søger hjælp fra elektroniknørd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 09:15 |
Jeg har en forstærker til en buttkicker som er død. Jeg tror bare det er nogle caps eller strømforsyningen. Jeg overvejer at købe en ny, men det er dyrt. Jeg tænkte om der var en herinde, som ville kunne lave fejlsøgning og evt fikse den. Jeg har fået tilsendt diagrammet til den fra producenten, så det vil måske hjælpe vedkommende. Det er denne, der er tale om: http://www.thebuttkicker. Jeg bor i Aalborg, og kan komme forbi med den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Første skridt er at åbne den op og se efter om der er nogle tydelige ting - sprængt kapacitor (se efter nogle der buler op i toppen, eller er direkte revnede), løse forbindelser, eller områder der ser brunlige/brændte ud.
Prøv evnt at spørge på hifi4all, da der er mange gør det selv folk inden for den genre på den side. |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
tak for tippet med hifi4all
HAr åbnet den og der er ikke umiddelbart noget der tyder på caps der buler op - det havde ellers været til at forholde sig til...
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Der er også flere hi fi grupper på facebook, hvor du kan prøve om der er held med at finde en som kan kigge på den.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Helt til Hammel? I så tilfælde vil jeg da godt kigge på den.... Klaus |
|
![]() |
|
Jeg har oprettet en tråd på hifi4all men uden det store held endnu.
Vil tjekke om der er noget på facebook. Klaus, Hammel kunne måske godt gå an. Jeg vender lige tilbage. Tak for dit indlæg
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |