|
Søger hjælp til REW. |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2015 kl. 14:57 |
Har siddet hele formiddagen og rodet med Room EQ Wizard og min Umik-1 mikrofon, og kan simpelthen ikke få det til at køre.
Vil køre lyd via HDMI. Har henter Aiso4all, har installeret mic kalibreringsfil. Mikrofonen registrer fint lyd, men kan simpelthen ikke få REW til at afspille test tonerne. Nogle genier på banen.? Redigeret af strecker - 19-Februar-2015 kl. 14:57 |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bøvler også med asio4all. Vælger jeg java derimod, så er der ingen problemer. Det er bare knap så sjovt når man ikke kan styre kanalerne enkeltvis
Jeg går ud fra at du bruger denne guide: Jeg får også mikrofonen registreret igennem men jeg kan ikke få højttalerne aktiveret. Er det samme problem? Altså når du går ind i asio advanced mode så kan man ikke aktivere (lave play symbol) ved high definition audio device og ved HD audio speaker Jeg får input sådan her: Men ikke output til: Her står der 2 andre som den melder fejl på. Er det samme problem?
Redigeret af Berdel - 19-Februar-2015 kl. 15:17 |
|
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt sætte play symbol ved HD audio og får også de 8 muligheder i output.
Der står bare HD audio output istedet for HD audio speaker. |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er du længere end mig. Har du være i kontrol panel -> lyd > Aktiver HDMI til din receiver?
|
|
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har været inde på indstillingerne på min pc og vælge HDMI / Marantz.
|
|
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, du bruger din computer som media center, så det burde ikke være lyden fra computeren der er problemet. Det er nok nærmere den asio driver. Har du prøvet med java?
|
|
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået styr på det.
Havde valgt HD audio hvor skulle vælge "lyd for skærm" Tak for hjælpen Vejrup..! |
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var skam så lidt.. ! God måling. Eller hvad man nu siger...!
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja - gammel tråd...
Men måske nogle kan svare: Hvad nu hvis jeg ikke har HDMI på min computer... Har dog DisplayPort - men er der egentlig lyd her igennem? Så købe nyt kabel: display —>HDMI Redigeret af Bravo - 09-Marts-2021 kl. 22:15 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |